FC Crvena zvezda prenaša upravljanje članstva na platformo Mojekarte™

Pred pričetkom sezone 2017/18, v kateri se je uvrstil v skupinski del UEFA Europa League, je nogometni klub Crvena zvezda zamenjal 'ticketing' norveškega proizvajalca in uvedel večopravilno integrirano digitalno platformo Mojekarte™. V naslednji sezoni 2018/19 je tekmovalni uspeh nadgradil še z uvrstitvijo v skupinski del UEFA Champions League. To je med simpatizerji in navijači kluba iz vse Evrope povzročilo pravo evforijo, povpraševanje po vstopnicah pa je za nekajkrat preseglo kapaciteto štadiona Rajko Mitić (popularno Beograjska Marakana), ki je s 55.000 sedeži največji športni objekt v širši regiji. Pritisk kupcev, ki so želeli priti do svojega paketa vstopnic, katere so postale najbolj iskani in dragoceni košček papirja v Srbiji in tudi širše, je bil za platformo Mojekarte™ poseben izziv, ki pa je bil učinkovito rešen s sistemom avtomatskega menedžmenta čakalne vrste (queuing management system). Platforma je ves čas prodaje delovala stabilno ter brez težav prestala vse pritiske, zanimivo pa je, da je bila velika večina paketov vstopnic prodana preko interneta. Vse domače tekme kluba so bile seveda razprodane do zadnjega sedeža, paketi vstopnic pa so našli kupce praktično po vsej Evropi.

Pozitivne izkušnje z uvedbo sodobne digitalne platforme Mojekarte™ ter njeno integracijo s sistemom avtomatske kontrole vstopa SKIData, v katero je po nadgradnji v letu 2018 povezanih kar 78 elektronskih vrat polne višine, so postavile odlično izhodišče ter opogumile vodstvo kluba, ki je v izteku sezone 2018/19 sprejelo odločitev, da prenese v platformo Mojekarte™ tudi podatke o aktualnem članstvu in opusti v minulih letih delujoč računalniški program za upravljanje članstva. V vsakem sodobno organiziranem klubu je namreč trajnostna rast članstva ter učinkovito upravljanje podatkov o članih še kako pomembno, posledično pa je seveda pomembno tudi to kakšna programska orodja se v tej dejavnosti uporabljajo.

V prvi fazi projekta bo izveden in zaključen prenos podatkov iz stare v novo bazo podatkov v paltformi Mojekarte™ ter opravljena revizija podatkov v novi bazi. Na tej osnovi bo v drugi fazi projekta izvedeno prilagajanje in uvajanje integrirane rešitve za upravljanje članstva Mojekarte™ Membership management modul, ki bo celovito podprl delovne procese v Servisu za članstvo Crvene zvezde, kot se imenuje posebna klubska služba. Sestavni del nove rešitve bo tudi sodobna spletna rešitev za registracijo novih članov ter obnovo članstev, ki bo članom med drugim omogočala, da svoje podatke urejajo sami ter skrbijo za njihovo pravilnost in ažurnost. Nova rešitev bo v produkciji in predana naročniku pred pričetkom prodaje letnih vstopnic za sezono 2019/2020.

Hkrati s prenosom upravljanja članstva na platformo Mojekarte™ bo klub uvedel tudi napredni koncept ene večnamenske kartice, ki bo združevala funkcije: letne oziroma sezonske karte, članske kartice ter identifikacijske kartice za prehod elektronske kontrole in vstop na štadion. Uvedba sodobne večnamenske kartice je še zadnji v nizu sistemskih korakov, ki bodo omogočili klubu preoblikovanje 'Marakane' v brezgotovinski štadion (cashless venue), kar je strateški cilj in želja vodstva.

Beograd - Ljubljana, april 2019