Carolyn Carlson Company: Otoki
- 28,00 EUR V vrsti z dvema sedežema je mogoče kupiti samo dva sedeža skupaj
- 28,00 EUR 1. kategorija, en sedež
- 25,00 EUR V vrsti z dvema sedežema je mogoče kupiti samo dva sedeža skupaj
- 25,00 EUR 2. kategorija, en sedež
- 21,00 EUR V vrsti z dvema sedežema je mogoče kupiti samo dva sedeža skupaj
- 21,00 EUR 3. kategorija, en sedež
- 17,00 EUR V vrsti z dvema sedežema je mogoče kupiti samo dva sedeža skupaj
- 17,00 EUR 4. kategorija, en sedež
- 14,00 EUR Cena s popustom za mlajše od 25, upokojene in starejše od 65 let
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Responsible organizer and seller
Cankarjev dom- Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 2417 300
- [email protected]
- www.cd-cc.si
Sedma ženska (The Seventh woman)
Solo (2020)
Koreografija: Carolyn Carlson
Plesalka: Sara Orselli
Živa glasba: Guillaume Perret
Sedmi moški (The Seventh man)
Solo (2019)
Koreografija: Carolyn Carlson
Plesalec: Riccardo Meneghini
Živa glasba; Guillaume Perret
Luč: Guillaume Bonneau
Ženski vetra (Wind women)
Duet (2018), variacija na solo iz leta 2011
Koreografija: Carolyn Carlson
Plesalki: Céline Maufroid in Sara Simeoni
Avtorska glasba: Nicolas de Zorzi
Mandala
Solo (2010)
Koreografija: Carolyn Carlson
Plesalka: Sara Orselli
Glasba: Michael Gordon: Weather (Vreme) 1. del
Od sedemdesetih let in slovite koreografije Density 21.5, ki je Carolyn Carlson prislužila status zvezdniške koreografinje Pariške opere, je solo najljubša forma kalifornijske ustvarjalke. Pomeni ji temeljno obliko koreografskega dela in trenutek primarnega stika s plesom. Opus več kot stotih del sestavljajo številne prelomnice v zgodovini sodobnega plesa, tudi The Year of the Horse, Blue Lady, Steppe, Maa, Signes, Writings on Water in Inanna. Leta 2006 je kot prva koreografinja prejela zlatega leva Beneškega bienala.
Otoke tvorijo trije soli in duet: Sedma ženska, Sedmi moški, Ženske vetra ter Mandala so dela, s katerimi se Carlsonova vrača k iskanju svojega bistva, lastne intime, hkrati pa razkriva vso lepoto in moč, ki jo izžareva samostojno plesalčevo telo.
Uvod v program in nastop v prvem solu pripada Guillaumu Perretu, francoskemu jazzovskemu skladatelju in saksofonistu, v zadnjih letih enemu najpopularnejših imen sodobnega francoskega jazzovskega prizorišča, ki svoj zvočni prostor ustvarja tudi s pomočjo hkratne računalniške obdelave zvoka.
Carlsonovi solo predstavlja trenutek primarnega stika s plesom in odkrivanja elementarnega.