Uspešno leto 2016 za distribucijo MOJEKARTE.SI

V minulih dveh letih je prišlo v dejavnosti distribucije vstopnic do pomembnih sprememb in karte - tokrat seveda ne tiste za obisk prireditev in dogodkov - so bile premešane in razdeljene na novo. Če je bila še pred nekaj leti distribucijska dejavnost povsem nepregledna, iz meseca v mesec pa so se pojavljali novi distributerji vstopnic, sta si v zadnjih letih domači trg razdelili dve blagovni znamki, ki pokrivata verjetno 99% celotnega trga distribucije vstopnic.


Sedanja situacija izgleda na prvi pogled morda nekaj novega, toda blagovna znamka Mojekarte.si je na slovenskem trgu prisotna že od leta 2009. Res pa je, da so jo pred letom 2014 poznali praktično le obiskovalci kulturnih prireditev in dogodkov. V ponudbi so namreč prevladovale vstopnice za Cankarjev dom, SNG Maribor, SNG Opera in balet Ljubljana, Slovensko mladinsko gledališče, Lutkovno gledališče Ljubljana in druge kulturne ustanove pa tudi za LIFFE, Borštnikovo srečanje in druge 'kulturno uglašene’ festivale. Pomembna širitev ponudbe žanrov in vstopnic se je zgodila v sezoni 2014/15, ko so začeli storitve distribucije Mojekarte.si uporabljati športni klubi z močnimi blagovnimi znamkami, kot sta recimo RK Celje Pivovarna Laško, ali pa NK Maribor, kar je pripomoglo k večji prepoznavnosti blagovne znamke tudi izven kulture. V sezoni 2014/15 je tako distribucija Mojekarte.si postala deležna znatno večjega zanimanja s strani organizatorjev koncertov, zabavnih prireditev, pop festivalov in drugih priložnostnih dogodkov, s tem pa se je razširila tudi ponudba vstopnic.


Trend naraščanja prepoznavnosti blagovne znamke Mojekarte.si se je nadaljeval tudi v sezoni 2015/16 in veseli nas, da število organizatorjev, ki prepoznavajo našo strokovnost, odzivnost, prijaznost, poslovno in finančno stabilnost ter vse druge konkurenčne prednosti, še vedno narašča. Ob tem se seveda dodatno krepi prepoznavnost blagovne znamke in raste njen tržni delež.


Kazalci poslovanja v letu 2016 nas navdajajo z optimizmom in vse kaže, da bomo – seveda v sodelovanju z vsemi vami, ki nam zaupate – v letu 2017 prepoznavnost blagovne znamke Mojekarte.si dodatno povečali. Ob tej priložnosti se želimo zahvaliti vsem, ki so razmišljali kritično in zdaj koristijo storitve distribucije Mojekarte.si.


Ekipa Mojekarte.si, december 2016