ŠC Višnjik v Zadru uvaja platformo Mojekarte

V Športnem centru Višnjik v Zadru je v zaključni fazi projekt implementcije večnamenske in večkanalne digitalne platforme Mojekarte. Cilji izvedbenega projekta, v katerem bo platforma Mojekarte zamenjala rešitev, ki je na blagajnah ŠC Višnjik delovala vse od njegovega odprtja leta 2009, so:

  • zagotoviti podporo za upravljanje prodaje vseh vrst dnevnih in letnih vstopnic na blagajnah ŠC Višnjik za dogodke v dvorani Krešimirja Čosića, ki je s kapaciteto 9.000 mest, za zagrebško Areno in splitskim Spaladiumom, tretja največja večnamenska dvorana na hrvaškem;
  • zagotoviti učinkovito upravljanje baze lastnikov letnih vstopnic;
  • integrirati lokalno prodajno platformo in spletni portal Slobodne Dalmacije croatia-tickets.com, ki bo zagotavljal marketing dogodkov in spletno prodajo vstopnic;
  • uvesti sodobno elektronsko validacijo vstopnic in kontrolo vstopa.

Nova platforma bo podpirala 5 vrst vstopnic:

  1. klasične vstopnice na termalnem papirju, ki se bodo izdajale na blagajnah ŠC Višnjik,
  2. sezonske vstopnice za oglede košarkarskih tekem na plastičnih karticah, ki se bodo izdajale na blagajnah ŠC Višnjik,
  3. klasične vstopnice, ki se bodo izdajale na zaščitenih blanketih distributerja vstopnic,
  4. [email protected] vstopnice, ki bodo prodane na spletnem portalu distributerja,
  5. elektronske vstopnice, ki si jih bodo kupci shranili na svoje pametne telefone.

Preverjanje avtentičnosti in veljavnosti tako različnih vstopnic je vizualno seveda nemogoče, zato bo uveden elektronski način validacije s sodobnimi ročnimi terminali Zebra, na katerih bo delovala namenska aplikacija Mojekarte Access Control. Terminali zagotavljajo odlično delovno ergonomijo ter enostavno rokovanje, ob tem pa tudi stabilno delovanje ter izjemno hitro in učinkovito skeniranje s povprečno kapaciteto 25 vstopnic v minuti, kar pomeni 1.500 preverjanj v eni uri. S štirimi ročnimi terminali Zebra, kolikor jih je naročnik zagotovil v tej fazi projekta, se bo brez težav zagotavljala ustrezna prepustnost sistema kontrole vstopa za dogodke s 6.000 do 7.000 prodanimi vstopnicami.

Po uspešno zaključenem uvajalnem projektu v Zadru bo platforma Mojekarte stalno prisotna že v 17-tih hrvaških mestih: Zagrebu, Splitu, Puli, Veliki Gorici, Opatiji, Daruvarju, Bjelovarju, Našicah, Gospiću, Kastvu, Kostreni, Krku, Malem Lošinju, Korčuli, Šibeniku in na Reki.

Ljubljana, februar 2021