Blejski grad lansiral spletno trgovino na digitalni tehnologiji Mojekarte

Blejski grad, turistična blagovna znamka s svetovno prepoznavnostjo in eden izmed ključnih deležnikov, ki oblikujejo slovensko ponudbo turističnih atrakcij, je po Postojnski jami, Ljubljanskem gradu in Expano-ju v Rakičanu pri Murski Soboti naslednji, ki je investiral v uvedbo lastne spletne trgovine, katero poganja digitalna tehnologija Mojekarte.

Sodobna in prilagojena (kustomizirana) spletna trgovina z večjezičnim uporabniškim vmesnikom in unikatno oblikovano print@home vstopnico je popolnoma integrirana v novo oblikovano spletno podobo Blejskega gradu, v svoji prvi različici pa omogoča nakup vstopnic za oglede te turistične znamenitosti.

S tem je postavljen kvaliteten temelj za postopno dodajanje novih produktov v on-line prodajo, kot so na primer: darilne vstopnice, darilni boni, suvenirji in drugi. Pav tako je postavljen temelj, ki bo v naslednjih fazah digitalizacije marketinga in prodaje omogočil tudi uvajanje novih on-line storitev, kot so recimo rezervacije za najavljene skupine, vodeni ogledi in druge.

Ljubljana, april 2021