MOTOVUNSKI FILMSKI FESTIVAL UVAJA PLATFORMO MOJEKARTE

Organizator Motovunskega filmskega festivala, ki se bo tudi letos odvijal v slikoviti vasici hrvaške Istre nad dolino reke Mirne v terminu med 27. julijem in 31. julijem, se je odločil, da bo prodajo vstopnic za 23. izvedbo festivala zaupal marketinško prodajni mreži Mojekarte.hr. Ob tem bo organizator na svojih festivalskih blagajnah za prodajo vstopnic v Motovunu in na vseh drugih lokacijah, na katerih bodo gostovali festivalski filmi, uporabljal napredno večopravilno rešitev Mojekarte BoxOffice.

Po Ljubljanskem mednarodnem filmskem festivalu LIFFE (do 1997. se je isti odvijal pod imenom Film ART Fest), ki je že davnega leta 1991 koristil pri prodaji vstopnic našo programsko rešitev 1. generacije Kriza'n'Tema, nato rešitev 2. generacije SI Ticketing System, ki jo je uporabljal do leta 2004, prešel za tem na integrirano rešitev 3. generacije DRAGON Ticketing Solution, ki jo je uporabljal do 2014, da bi takoj po njenem lansiranju v produkcijo uvedel polivalentno integrirano digitalno platformo 4. generacije Mojekarte, ki jo uporablja še danes; Puljskem filmskem festivalu, ki koristi platformo Mojekarte od leta 2016; Mednarodnem festivalu dokumentarnega filma Zagreb DOX, kateri je platformo Mojekarte uvedel leta 2020; je Motovunski filmski festival četrta visoko rangirana filmska festivalska prireditev, katere organizatorji so se odločili, da za podporo prodaje vstopnic uvedejo in koristijo integrirano digitalno platformo Mojekarte.

Zaradi relativno kratkega časa, ki je na voljo za implementacijo platforme, bo organizator med letošnjo izvedbo festivala koristil le osnovne uporabniške funkcije platforme za prodajo posameznih vstopnic in paketov vstopnic, on-line prodaja istih pa bo potekala preko marketinško prodajne platforme Mojekarte.hr. Na osnovi pridobljenih izkušenj s podporno prodajno platformo Mojekarte, bo imel organizator do naslednjega festivala v letu 2022 na voljo dovolj časa, da razmisli ali in na kakšen način bi lahko uporabil tudi katero od naprednih uporabniških možnosti, kot so na primer: kastomizirana spletna trgovina, CRM, merchandise, membership management, loyalty management, accreditation management in mnoge druge.

Pričetek on-line prodaje vstopnic za 23. Motovunski filmski festival je načrtovan za 1. julij, kupci pa si bodo lahko kupljene vstopnice natisnili sami v print@home obliki, ali pa si jih bodo prenesli na svoj pametni telefon. Ob vstopu na lokacijo posamezne projekcije bodo vse vstopnice skenirane, njihova avtentičnost in veljavnost pa se bo avtomatsko preverjala z rešitvijo Mojekarte Access Control. Pooblaščene osebe organizatorja bodo imele ves čas festivala tudi možnost nadzora nad potekom prodaje in validacije vstopnic v realnem času, za kar bodo koristile aplikacijo Mojekarte Alpha Analytics.

Hčerinsko podjetje družbe Programski atelje A&Z d.o.o. Ljubljana, družba Moje karte d.o.o. Reka nudi organizatorjem festivalskih dogodkov na hrvaškem trgu najnaprednejša digitalna orodja za marketing in prodajo vstopnic, kot tudi drugih produktov, ki so značilni za industrijo prireditev in dogodkov. Ob tem lahko podjetje Moje karte d.o.o. Reka ponudi tudi celovite in popolnoma integrirane rešitve za: preliminarne registracije oziroma rezervacije vstopnic, kodiranje in izdajanje festivalskih zapestnic, polnjenje in upravljanje predplačniških računov za negotovinsko plačevanje na vseh, tudi gostinskih, festivalskih blagajnah, elektronsko validacijo vstopnic in kontrolo vstopa ter mnoge druge.

Ob sodelovanju z mednarodno izkušenima ekipama Programski atelje A&Z d.o.o. Ljubljana in Moje karte d.o.o. Reka, se lahko organizatorji festivalov v celoti posvetijo izvajalcem, programu in kvalitetni produkciji, na vse skrbi povezane s prodajo, kontrolo, finančnimi obračuni in statističnimi poročili pa lahko enostavno pozabijo.

Ljubljana - Reka, 28 junij 2021