R. Strauss, Elektra, opera
- 42.00 EUR 1. kategorija
- 36.00 EUR 2. kategorija
- 24.00 EUR 3. kategorija
- 18.00 EUR 4. kategorija
- 16.00 EUR Discounted admission prices for people younger than 25
- 16.00 EUR Discounted admission prices for seniors 65+ and pensioners
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Responsible organizer and seller
Cankarjev dom- Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 2417 300
- [email protected]
- www.cd-cc.si
Dirigent: Aleksandar Marković
Solisti: Maida Hundeling (Elektra), Helena Juntunen (Krizotemis), Dubravka Šeparović (Klitemnestra) in drugi
Libreto: Hugo von Hofmannsthal
Režija in dramaturgija: Marin Blažević
Z ekspresionistično napeto Elektro je Richard Strauss še poglobil temelje modernistične opere. Zahtevna partitura, ki osupne tudi danes, sledi toku zgodbe s čustveno silovitostjo in neposrednostjo ter širi meje glasbenega stavka in izraznosti.
Vsak takt vsebuje nebrzdan izliv občutij, ki poslušalca potopijo v svet razgaljenih in neobvladanih čustev.
Vsako minulo obdobje je po svoje oživljalo klasično mitologijo – Strauss in Hoffmanstahl sta na prehodu stoletja nastavila ogledalo svojemu času, ko je bilo na vrhuncu zanimanje za psihoanalizo. S tem sta ustvarila brezčasno zgodbo o patološkem sovraštvu in nasilju, ki je ob premieri vznemirila in razdvojila občinstvo.
Številne preseneča izjemna priljubljenost Elektre med mladim občinstvom. Mislim, da vem zakaj!
Placido Domingo
Postavitev Elektre pomeni velik izziv vsake operne hiše. Srhljiva, a vznesena drama zahteva obsežen, več kot stočlanski orkester, katerega glavni delež bo tokrat prevzel orkester Slovenske filharmonije. Nič manj zahtevna ni kompleksna vloga Elektre, v kateri se je že večkrat predstavila karizmatična sopranistka Maida Hundeling.
»Ranljivost in ranjenost, zatirana ljubezen in hrepenenje po njej, vseskozi občutena mehkoba in hrepenenje po odrešitvi se skrivajo v besedi in petju večplastnega lika Elektre – ter v glasu Maide Hundeling, ki ji je dal vse to in še veliko več.« Online Music Magazine, 2018