STOL(ČK)I
- 15.00 EUR odrasli
- 8.00 EUR Dijak, študentje in upokojenci
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Responsible organizer and seller
Mini teater- Križevniška 1, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 425 60 60
- [email protected]
- www.mini-teater.si
Ionesco/Goršič
STOL(ČK)I
Režija: Nick Upper
Igrata: Niko Goršič in Amadeus Mozart
Dramaturgija: Ivica Buljan
Ironičen requiem za igralca in gledališka instalacija
Predstava za odrasle, študente in dijake.
Premiera: December 2012
O PREDSTAVI
Za današnjo širšo slovensko publiko je Eugene Ionesco že klasik. Okrog njega so se križala bojna kopja in z njim si je Oder 57 pridobil legitimacijo avantgardnega, nekomformističnega, kritičnega in ideološko problematičnega gledališča. A kljub odporom uradne kulturne politike je vzdržal. Je kot boter ali emblem, v imenu katerega je bila izbojevana presktrukturacija slovenske povojne dramatike. Soočamo se z brutalno resnico nekega lažnega sveta, utemeljenega na laži, fikciji in niču.
»A kaj je tisto, kar je? Kakšno je? Na to daje Ionesco, ki je v Stolih še mnogo bolj eminentno filozofski dramatik, en sam odgovor: edina trdna realiteta je človekovo želenje, spominjanje, sanjanje, torej podzavestno-zavestna, a vendar v glavnem podzavestna praksa porajanja želja, konstrukcij, sveta. Cilj je en sam: biti Bog. Se pravi: vedeti za Resnico, biti v položaju (vlogi), ko so vsi odvisni od tebe, ko si absolutni Oče, identičen z Idejo (Logosom). To je želja vsakega izmed nas, to je zakon, po katerem smo strukturirani, to je tudi Starčeva življenjska težnja. Težnja po človekovem samoslepljenju, irealiteti, željah, sanjarjenju, domišljiji, po Sporočilu, na katerega ljudje čakajo, a ga ni (Paralela z Beckettovim dramskim tekstom Čakajoč Godota/Citati iz eseja Moč in nemoč jezika Tarasa Kermaunerja).« Niko Goršič
STOL(ČK)I
Režija: Nick Upper
Igrata: Niko Goršič in Amadeus Mozart
Dramaturgija: Ivica Buljan
Ironičen requiem za igralca in gledališka instalacija
Predstava za odrasle, študente in dijake.
Premiera: December 2012
O PREDSTAVI
Za današnjo širšo slovensko publiko je Eugene Ionesco že klasik. Okrog njega so se križala bojna kopja in z njim si je Oder 57 pridobil legitimacijo avantgardnega, nekomformističnega, kritičnega in ideološko problematičnega gledališča. A kljub odporom uradne kulturne politike je vzdržal. Je kot boter ali emblem, v imenu katerega je bila izbojevana presktrukturacija slovenske povojne dramatike. Soočamo se z brutalno resnico nekega lažnega sveta, utemeljenega na laži, fikciji in niču.
»A kaj je tisto, kar je? Kakšno je? Na to daje Ionesco, ki je v Stolih še mnogo bolj eminentno filozofski dramatik, en sam odgovor: edina trdna realiteta je človekovo želenje, spominjanje, sanjanje, torej podzavestno-zavestna, a vendar v glavnem podzavestna praksa porajanja želja, konstrukcij, sveta. Cilj je en sam: biti Bog. Se pravi: vedeti za Resnico, biti v položaju (vlogi), ko so vsi odvisni od tebe, ko si absolutni Oče, identičen z Idejo (Logosom). To je želja vsakega izmed nas, to je zakon, po katerem smo strukturirani, to je tudi Starčeva življenjska težnja. Težnja po človekovem samoslepljenju, irealiteti, željah, sanjarjenju, domišljiji, po Sporočilu, na katerega ljudje čakajo, a ga ni (Paralela z Beckettovim dramskim tekstom Čakajoč Godota/Citati iz eseja Moč in nemoč jezika Tarasa Kermaunerja).« Niko Goršič