Inovativna 3D vizualizacija za boljšo uporabniško izkušnjo spletnih nakupov

Nova tehnologija risanja prireditvenih prostorov, ki smo jo pri Mojekarte™ pričeli poskusno uporabljati proti koncu sezone 2017/18, v novi sezoni 2018/19 pa bo postala nekakšen novi tihi standard, omogoča zelo realistične in tudi intuitivne prikaze sedežnih razporedov. Uporabniška izkušnja spletnih nakupov, ki je na platformi Mojekarte™ primerjalno gledano že tako ali tako na visokem nivoju, je tako znova nadgrajena in dodatno izboljšana. Ne dvomimo, da bo ta inovacija še povečala število spletnih nakupov vstopnic, spletna prodaja pa bo na ta račun pridobila nekaj dodatnih odstotnih točk. Ko bomo v prihodnjih mesecih lansirali še mobilno platformo Mojekarte™ za Android in iOS, se bo slovenska pa tudi širša regionalna 'ticketing krajina' spreminjala še hitreje, klasična distribucija pa bo počasi, a zanesljivo izgubljala na pomenu in postajala vse bolj obrobni prodajni kanal.

Ljubljana, junij 2018