V trgovinah Valu in mBills tudi vstopnice iz sistema Mojekarte

Blagovna znamka Mojekarte je deležna pozornosti mnogih, ki se želijo na regionalnem trgu vključiti v specifično dejavnost prodaje vstopnic. Tiskarne ponujajo sodelovanje pri dobavi specialnega papirja za vstopnice, distribucijske verige in posamezna prodajna mesta želijo proti plačilu provizije za opravljeno prodajno storitev prodajati vstopnice iz mreže Mojekarte na svojih fizičnih prodajnih mestih, ponudniki plačilnih storitev ponujajo proti plačilu provizij od prodajnih transakcij rešitve za procesiranje plačil in še bi lahko naštevali.

Glede na zanimanje poslovnih deležnikov je blagovna znamka Mojekarte iz določenih perspektiv očitno videti kot nekakšna vstopna vrata v specifično dejavnost, v kateri se na slovenskem trgu z vstopnicami obrača na letnem nivoju nekje med deset in petnajst milijonov eurov.

V zadnjem obdobju še posebej izstopajo ponudniki sodobnih plačilnih storitev, katere so namenjene hitremu in enostavnemu izvajanju plačil preko pametnih  telefonov. Daleč od pozornosti medijev ter brez posebnega oglaševanja je bila ponudba vstopnic iz marketinške mreže Mojekarte v minulih mesecih vključena v e-trgovine dveh slovenskih ponudnikov mobilnih denarnic – v Valu (Telekom Slovenije) in mBills (Petrol). Uporabniki omenjenih mobilnih denarnic lahko kupujejo vstopnice za kulturne, športne, zabavne in druge dogodke ter doživetja kar v svojih domačih e-trgovinah, s tem pa so sami nakupi še enostavnejši in še hitrejši, kar dodatno izboljša uporabniško izkušnjo. 

Čeprav so v času, ko to pišemo, zaradi ukrepov za zajezitev širjenja korona virusa do nadaljnjega odpovedane vse kulturne, športne, zabavne in druge prireditve ter je prodaja vstopnic trenutno povsem zamrla, gre razvoj storitev naprej. V tem trenutku ne zna nihče napovedati dinamike nadaljnjih dogodkov, a poznavalcem dejavnosti je nekaj kristalno jasno. Ko se bodo razmere ponovno normalizirale, bo za popolno okrevanje trga z vstopnicami potrebno veliko časa. V nekaterih dejavnostih bo ta rekonvalescenca trajala nekaj mesecev, v drugih, ki imajo izrazita sezonska gibanja, pa bo za okrevanje potrebno celo leto. Veliko vprašanje pa je kdaj bo trg ponovno deloval v obsegu, ki smo mu bili priča na vrhuncu sezone 2018/2019, to je v času od druge polovice septembra do vključno decembra leta 2019.

Ne glede na nadaljni razplet dogodkov lahko zatrdimo, da bomo takrat, ko se bo življenje vrnilo v svoje ustaljene tirnice in boste obiskovalci ponovno iskali vstopnice za kulturne dogodke in športne prireditve pripravljeni, da vam ponudimo še boljše storitve.

Ljubljana, april 2020

Zoran Bistrički, svetovalec za e-poslovanje