Thierry Escaich, orgle ODPOVEDANO
- 24,00 EUR V vrsti z dvema sedežema je mogoče kupiti samo dva sedeža skupaj
- 24,00 EUR 1. kategorija, en sedež
- 20,00 EUR V vrsti z dvema sedežema je mogoče kupiti samo dva sedeža skupaj
- 20,00 EUR 2. kategorija, en sedež
- 18,00 EUR V vrsti z dvema sedežema je mogoče kupiti samo dva sedeža skupaj
- 18,00 EUR 3. kategorija, en sedež
- 15,00 EUR V vrsti z dvema sedežema je mogoče kupiti samo dva sedeža skupaj
- 15,00 EUR 4. kategorija, en sedež
- 14,00 EUR Cena s popustom za mlajše od 25, upokojene in starejše od 65 let
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Odgovorni organizator i prodavač
Cankarjev dom- Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 2417 300
- [email protected]
- www.cd-cc.si
Thierry Escaich, orgle
Zrcalni plesi
Program
Jean-Baptiste Lully, Uvertura k igri Žlahtni meščan (prir. Th. Escaich)
Johann S. Bach, Fuga v G-duru (à la Gigue), BWV 577
Béla Bartok, Romunski plesi (prir. Th. Escaich)
Jehan Alain, Variacije na temo Clémenta Jannequina
Litanije
Nicolas de Grigny, Récit de tierce en taille
Thierry Escaich, Evokacija I in II
Maurice Duruflé, Toccata iz Suite za orgle, op. 5
Improvizacija – plesna suita
Skladatelj, organist in improvizator: v prepletu treh umetniških dejavnosti, ki sobivajo in se med seboj neizogibno dopolnjujejo, se zrcali plodovit notranji svet Thierryja Escaicha, enega najosupljivejših kameleonov te generacije. Ambasador velike francoske šole improviziranja je enako prepričljiv v vlogi briljantnega poustvarjalca, ki sledi stoletni tradiciji pariške orgelske šole, kot tudi navdihnjenega avtorja, čigar edinstveni, nadvse samosvoj skladateljski slog spaja neverjetno slogovno in žanrsko pahljačo preteklosti in sedanjosti.
Program s pomenljivim naslovom Zrcalni plesi ponuja zanimivo glasbeno potovanje, ki visoko umetnost baroka sooča z odzveni sodobnosti – pod črto poustvarjalčevih lastnih (improvizacijskih) mojstrovin.
"Usujejo se slapovi tonov, ki s silno energijo in živostjo nezadržno vlečejo poslušalca v svoj tok. Kot protiutež tej skorajda nezaustavljivi sili se Escaich osredotoči na strukturo ter v značilno francoskem slogu raziskuje barvo in zven zvoka, ki ponekod doseže apokaliptične vrhunce."
The Guardian, 2015
"Njegova izvedba tega navdihujočega tristavčnega dela najbolj izkoristi zvočno in barvno paleto orkestra in orgel ... Tako v drugem stavku doseže veličasten vrhunec, ki ga preseže le še pretresljiva sklepna koda."
Gramophone, 2014
"V teh delih je mogoče prepoznati osnovne poteze Escaichove glasbe: izvirnost harmonij, bogastvo orkestracije in popolno razumevanje oblike. Thierryja Escaicha danes prepoznamo kot vodilnega skladatelja svoje generacije predvsem zaradi poetičnih idej in zmožnosti ustvarjanja veličastnega razpoloženja, ki ga preplavljajo lirična občutja."
L’Express, 2011