Rast blagovne znamke Mojekarte™

Pomen marketinško prodajne mreže Mojekarte™ in portala mojekarte.si je v prostoru, v katerem se stikajo in prepletajo ponudbe kulturnih, zabavnih in športnih vsebin pa tudi vsebin za otroke in mladostnike, doživetij in druge ponudbe vse večji. Rastoča prepoznavnost blagovne znamke Mojekarte™ ni posledica agresivnega in vsiljenega oglaševanja, kot ga lahko opažamo v naketerih drugih primerih na domačem trgu. Pripišemo jo lahko predvsem uspešno zaključenim projektom v minulih dveh letih. Zaradi odličnih rezultatov so tako stalni ponudniki vsebin, kot tudi promotorji, organizatorji in producenti projektnih dogodkov prišli do spoznanja, da portal in mreža Mojekarte™ resnično ustvarjata sinergične učinke, ki so vidni praktično takoj, deležni pa so jih vsi partnerji. Naraščajoča pozornost deležnikov v dejavnostih za katere je značilna prodaja vstopnic, ki je posledica kvalitete storitev, pa seveda pripomore k vse bolj pestri in zanimivi ponudbi vsebin, med katerimi lahko vsakdo najde kaj za svoj okus.

Portal mojekarte.si™ je v letu 2017 privabil več kot 800.000 obiskovalcev.

Izvedli smo več kot 60 oglaševalskih akcij z direktno e-pošto, ki smo jo vsakič poslali na več kot 50.000 naslovov.

Domala 90.000 kupcev je v predprodaji kupilo več kot 220.000 vstopnic.

Ljubljana, januar 2018