Gunnar Idenstam, orgle
- 22,00 EUR 1. kategorija
- 16,00 EUR 2. kategorija
- 12,00 EUR Cena s popustom za mlajše od 25, upokojene in starejše od 65 let
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Responsible organizer and seller
Cankarjev dom- Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 2417 300
- [email protected]
- www.cd-cc.si
Program:
Jean-Baptiste Lully (prir. G. Idenstam) , Ples ribičev, iz glasbene tragedije Alkesta, LWV 50
Druga arija Špancev, iz komičnega baleta Žlahtni meščan, LWV 43
Prva arija – Peklensko slavje, iz glasbene tragedije Alkesta, LWV 50
Johann S. Bach, Fantazija (prir. G. Idenstam) in Fuga v g-molu, BWV 542
Anton Bruckner, Adagio iz Simfonije št. 8 v c-molu (prir. G. Idenstam)
*
Gunnar Idenstam, Kovinski angel, suita
Osupljiv virtuoz in improvizator, skladatelj in ljudski glasbenik, zmagovalec najprestižnejšega orgelskega tekmovanja za veliko nagrado Chartresa (1984), Gunnar Idenstam, z netradicionalnim in izvirnim pristopom k orgelski glasbi presega toge žanrske omejitve. V povsem samosvojem, vzporednem glasbenem svetu sooča sakralnost in profanost, akademskost in preprostost ter gradi mostove med tradicijo glasbe francoskih katedral, fizično energijo simfoničnega rocka in modalnostjo švedske ljudske glasbe. Navdušujoče so njegove priredbe velikih inštrumentalnih mojstrovin, ki v orgelski preobleki ustvarjajo atmosfero in zvočne barve orkestrskih razsežnosti – repertoarno večplastnost gradi vedno znova v prepričanju, da je ves zvočni svet »orgelska glasba«.
Doneči globoki bas, vznemirljivi, vztrajni in nepopustljivi ritmi, razdrobljeno melodično gradivo in veličastno kopičenje moči prevzemajo.
Göran Forsling, 2020
Močan, črn, nevaren. Temna različica nadangela. Privablja mojo dušo. Privablja naše duše. Slepari. Ukane nas. Osvojiti hoče ves svet. Želi uničiti svet. Apokalipso. Udari kot orjaško kladivo. Zmagoslavno.
Gunnar Idenstam o zbirki Metal Angel
Njegove improvizacije naseljujejo lastno vesolje – delno trdi apokaliptični rock, delno vilinska folklora, francoska simfonija, ki stresa cerkveno ladjo« (Gramophone), vendar »tako prepričljive, da ne moremo govoriti o hibridnem spajanju klasike in popa, temveč bolj o glasbi, ki se ... razgrinja v lastni lepoti.
Nord West Zeitung