Šejla Kamerić in Adrian Paci
- 18,00 EUR Družinska karta/Family ticket
- 8,00 EUR Odrasli/Adults
- 6,00 EUR Brezposelni
- 6,00 EUR Invalidi
- 6,00 EUR Predšolski/Kids
- 6,00 EUR Osnovnošolci/Elementary school students
- 6,00 EUR Dijaki/High school student
- 6,00 EUR Študentje/Students
- 6,00 EUR Upokojenci/Retirees
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Responsible organizer and seller
Muzej in galerije mesta Ljubljane- Gosposka ulica 15, 1000 Ljubljana
- 01 24 12 500
- [email protected]
- www.mgml.si
Adrian Paci svojo umetniško prakso razvija že več kot trideset let. Zaznamujejo jo kompleksne video instalacije, katerih protagonisti imajo prezenco, ki ji v video produkciji zadnjih desetletij ni para.
V ospredju slikarske razstave v prvem nadstropju je raziskava arheologije pogleda skozi različne kontekste, ki so izoblikovali umetnika od otroštva v Skadru (Shkodër), študijskih let v Tirani in podiplomskega študija liturgije v Milanu, do te razstave v Sloveniji, deželi na meji z balkansko kulturo. V kletni galeriji jo spremlja novonastala videoprojekcija The Bell Tolls Upon the Waves [Na valovih zvon zvoni].
Popolna tenzija, doslej najobsežnejša razstava Šejle Kamerić v Sloveniji, raziskuje vseprisotne politične posledice nenehne vojne. To stori z ustvarjenjem več zrcalnih podob, ki odražajo strukturno in časovno vpetost vojne v vsakdanje življenje.
V Cukrarni je predstavljen izbor eksplicitno političnih del iz vsestranske in plodne umetniške kariere Šejle Kamerić, kot ga je kuratorsko zasnovala Galit Eilat. Dela so postavljena v samorefleksivnem zaporedju: pritličje in drugo nadstropje se medsebojno zrcalita, zrcalijo pa se tudi besedne intervencije in umetniška dela. Gledalci so pozvani k razmisleku o svoji podobi, hkrati pa tudi k sodelovanju v umetničinem razmišljanju o lastnem položaju znotraj meja bele kocke in zunaj njih. V središču razstave sta dva nasprotujoča si pojma, besede in vojna. Prepletata se skozi obsežno uporabo dokumentacije kot umetniškega gradiva in s tem poudarjata tako njeno nujnost kot tudi absurdnost v kontekstu vojne.