Sogodbe: Arooj Aftab
- 22,00 EUR 1. kategorija
- 18,00 EUR Cena s popustom za mlajše od 25, upokojene in starejše od 65 let
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Responsible organizer and seller
Cankarjev dom- Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 2417 300
- [email protected]
- www.cd-cc.si
Z velikim navdušenjem in ponosno napovedujemo prvi poletni koncert cikla Sogodbe, ki ne bi mogel biti bolj veličasten. V Slovenijo namreč prihaja Arooj Aftab, izjemna vokalistka, glasbenica in producentka z osvojenim gremijem 2022 za najboljši globalni nastop za skladbo Mohabatt.. Ena izmed najbolj zaposlenih glasbenic tega leta pa kljub vsesplošnemu navdušenju in povpraševanju ni novo ime na sceni. Njena glasbena pot se je začela že pred dvajsetimi leti v Pakistanu, ko je bila še kot najstnica ena prvih, ki je za posredovanje svoje glasbe uporabljala svetovni splet. Kmalu zatem je odšla na Berkleejev glasbeni kolidž v Bostonu, kjer je diplomirala iz glasbene produkcije in inženiringa ter jazzovske kompozicije. Od leta 2010 živi v Brooklynu, kjer je sodelovala z veliko znanimi glasbeniki, izdala pa je tudi dva samostojna albuma. Vendar je šele lani izdani tretji album Volture Prince, ki ga je posvetila umrlemu bratu v Pakistanu, postal velika uspešnica. Sledila je jesenska turneja v Evropi z nastopi na elitnih festivalih (npr. Le Guess Who), ki se je prelila v veliko spomladansko in poletno turnejo festivalov (npr. Big Ears, Coachella, Primavera Sound, Roskilde) in koncertnih prizorišč.
Ko poslušamo Arooj Aftab, se čas vsaj za nekaj trenutkov ustavi. Njen glas nas ponese v čustveni svet nostalgije, izgubljenih trenutkov, a tudi v upanje, ki ga nosi močnejši srčni utrip.
Glas in petje Arooj Aftab številni primerjajo z Abido Parveen, kraljico sufijske glasbe Pakistana. Tudi sama jo navaja kot vpliv, a tudi Billie Holiday in če se je na prvih albumih bolj posvečala glasbeni tradiciji domovine, je na Vulture Prince naredila korak naprej ter kaže enako spoštljivost do zahodne tradicije jazza in eksperimentalne elektronike kot do ljudske in klasične glasbe svoje domovine. To se še bolj izkazuje na njenih nastopih z neobičajno inštrumentacijo, ki svojstveno poudarja obe plati njenih glasbenih vplivov in novih idej ustvarjanja. Tako lahko njen »domači« koncert za Tiny Desk štejemo med najboljše, vsekakor pa najbolj presunljive koncertne posnetke zadnjega časa.