SOLO ZA DVA GLASOVA
- 8,00 EUR Odrasla
- 6,00 EUR dijaki, študenti, upokojenci
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Responsible organizer and seller
Plesni Teater Ljubljana- Prijateljeva 2a, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 430 83 44
- [email protected]
Magdalena Reiter, Milan Tomášik, Anja Golob
SOLO ZA DVA GLASOVA
plesna predstava
Koreografija in ples: Magdalena Reiter, Milan Tomášik
Dramaturgija: Anja Golob
Glasba: Alen Sinkauz in Nenad Sinkauz
Kostumografija: Alan Hranitelj
Tehnično vodenje predstave: Ajaž Zaletel
Fotografija: Uroš Abram
Produkcija: Zavod Mirabelka
Koprodukcija: Cankarjev Dom, Plesni Teater Ljubljana
Partnerji: Mediteranski plesni centar Svetvinčenat (Hrvaška), Stara gara
Zahvale: Katja Somrak, CK Španski borci, Katja Šaponjić
Projekt sofinancira: Mestna občina Ljubljana
Program Plesnega Teatra Ljubljana sofinancirata Ministrstvo za kulturo RS in Mestna občina Ljubljana, Oddelek za kulturo
O predstavi
V pesniškem opusu mehiškega nobelovca Octavia Paza (1914–1998) ima Carta de Creencia [Pismo dognanja] posebno mesto – na svoj način zgošča klasične teme njegove poetike, obenem pa gre najbrž za avtorjevo najbolj znano pesem.
Odrski prevod iz pesniške v plesno govorico, poimenovan Solo za dva glasova, predstavlja našo interpretacijo mojstrove pesnitve, ki je zavestno vpeta v sedanjosti in v kateri smo na formalni ravni ohranili strukturo jasno ločenih enot, poimenovanih po glasbeni partituri (kantata, koda). Naš cilj je bil vzpostaviti jasen, natančen odrski jezik, ki vztraja v odprtem dialogu z besedilom, pomemben poudarek pa je bil v procesu dela namenjen tudi študiju sopostavitve dveh plesnih poetik, ki se na odru srečujeta prvič.
Pazova pesem prostoru in času že uvodoma spodmakne tla ter nato partikularni intimni odnos, v katerega vstopimo, skozi številne premene razpira proti ontologiji ljubezni, ki se izmika dojemu skozi (zgolj) bližino dvojine. V podivjanem, smisla izpraznjenem svetu, v kakršnem živimo, služi tako med drugim tudi kot učinkovit poudarek tega, kar je zares bistveno.