Ljudski vrt - prvi brezgotovinski stadion v Sloveniji

Za uresničitev ideje prvega slovenskega brezgotovinskega stadiona je bila seveda potrebna kvalitetna tehnološka podlaga, ki jo je NK Maribor imel v večopravilni integrirani platformi Mojekarte™. Klub namreč že vrsto let uporablja za podporo prodaje vstopnic in trgovskega blaga v tako imenovanih Vijol'čnih bajtah ter v svoji spletni trgovini platformo Mojekarte™, ki ni le sodobno in učinkovito orodje za vsakodnevne potrebe prodaje klubskih produktov, temveč tudi tehnološki temelj z vgrajenimi sodobnimi sistemskimi rešitvami, na katerih lahko razvija klub svoje nove produkte. Eden od zelo uspešnih produktov, ki so bili uvedeni v minulih letih, je bila prav predplačniška oziroma darilna kartica, ki so jo redni obiskovalci Ljudskega vrta odlično sprejeli. Že v prvem letu so dobile darilne kartice v vrednostih po 25, 50 in 100 EUR veliko lastnikov, s tem pa je bila postavljena začetna baza uporabnikov in konceptualni zametek brezgotovinskega stadiona.

Podpis sponzorske pogodbe z družbo Mastercard je dal razvoju naprednega koncepta brezgotovinskega štadiona Ljudski vrt dodatni zagon in negotovinsko plačevanje se je lahko uveljavilo tudi na prodajnih stojnicah v Ljudskem vrtu. Hitrejša strežba, manj čakanja na stojnicah, boljša uporabniška izkušnja, odprava stroškov gotovinskega poslovanja in manjša varnostna tveganja so le najbolj očitne, nikakor pa ne tudi edine prednosti koncepta brezgotovinskega štadiona.

Model brezgotovinskega stadiona je seveda univerzalen in kot tak relativno enostavno in hitro prenosljiv v druga okolja.

Več si lahko preberete na povezavi http://siol.net/sportal/nogomet/ljudski-vrt-se-lahko-pohvali-z-novo-edinstvenostjo-v-sloveniji-444840.

Ljubljana, julij 2017