PLATFORMA MOJEKARTE™ - PRVA IZBIRA HRVAŠKIH GLEDALIŠČ

PLATFORMA MOJEKARTE™ - PRVA IZBIRA HRVAŠKIH GLEDALIŠČ

V spomladanskih mesecih 2016 je konzorcij hrvaških gledališč neodvisnemu svetovalnemu podjetju naročil izdelavo analize regionalnega trga proizvajalcev programske opreme za podporo prodaje vstopnic. Glavni cilj tega svetovalnega projekta je bil, da skozi analizo splošnih in specifičnih potreb vključenih gledaliških hiš oblikuje in poenoti strokovne kriterije ter določi kvalitativna in kvantitativna merila, kar bi omogočila izbiro preferenčne rešitve, katera bi najbolj ustrezala željam, potrebam in pričakovanjem gledališč. Na osnovi analize regionalnega trga je obrazec s povabilom k oddaji ponudbe prejelo šest podjetij, kot najprimernejša rešitev za aktualne potrebe in razvojne načrte gledališč pa je bila izbrana večopravilna integrirana platforma Mojekarte™.

Hrvaško narodno gledališče Split

Projekt uvajanja integrirane večopravilne platforme Mojekarte™ v Hrvaško narodno gledališče Split se je pričel februarja 2017 in je bil v istem mesecu tudi zaključen. Projekt je obsegal: prenos podatkov o abonentih iz programa Theatron v platformo Mojekarte™, namestitev nove programske opreme, izdelavo lokalne spletne trgovine za prodajo vstopnic in abonmajev, izdelavo specifičnih poročil o prodaji ter usposabljanje končnih uporabnikov na vseh nivojih (marketing, prodajna služba, blagajna, računovodstvo). Zanimiva podrobnost tega projekta je, da se je po uvedbi nove lokalne spletne trgovine za prodajo vstopnic, število spletnih nakupov v kratkem času skokovito povečalo ter v manj kot polovici sezone že preseglo rezultate iz prejšnjih sezon. To je nazoren pokazatelj, da nudi platforma Mojekarte™ naprednim kupcem vstopnic neprimerno boljšo uporabniško izkušnjo kot druge rešitve. 

Zagrebško gledališče mladih (ZeKaEm)

Projekt uvajanja integrirane večopravilne platforme Mojekarte™ v ZeKaEm – pred tem je bila tam v uporabi rešitev Paganini - se je pričel aprila 2017 in je bil v istem mesecu tudi zaključen. Projekt je obsegal: namestitev nove programske opreme, izdelavo lokalne spletne trgovine za prodajo vstopnic, izdelavo specifičnih poročil o prodaji in usposabljanje končnih uporabnikov na vseh nivojih.

Satirično gledališče Kerempuh Zagreb

Projekt uvajanja integrirane večopravilne platforme Mojekarte™ v Satirično gledališče Kerempuh – pred tem je bila tam v uporabi rešitev Theatron - se je pričel julija 2017 in je bil v istem mesecu tudi zaključen. Projekt je obsegal: namestitev nove programske opreme, izdelavo lokalne spletne trgovine za prodajo vstopnic, izdelavo specifičnih poročil o prodaji in usposabljanje končnih uporabnikov na vseh nivojih. Zanimiva detalj tega projekta je, da je v času poletnih počitnic spletna prodaja vstopnic že delovala in nekaj sto vstopnic za sezono 2017/18 je bilo prodanih še preden se je gledališka blagajna v novi sezoni ponovno odprla. Za zaposlene v gledališču je bila to, da se vstopnice prodajajo tudi v času, ko je gledališče zaprto, povsem nova in neverjetna izkušnja. Tudi v primeru Satiričnega gledališča Kerempuh se je pokazalo, da je nova lokalna spletna trgovina za prodajo vstopnic bistveno bolj učinkovita od prejšnje, saj število spletnih nakupov raste dobesedno iz tedna v teden.

Mestno dramsko gledališče Gavella Zagreb

Projekt uvajanja integrirane večopravilne platforme Mojekarte™ v Mestno dramsko gledališče Gavella – pred tem je bila tam v uporabi rešitev Theatron - se je pričel konec avgusta 2017 in je bil zaključen v septembru 2017. Projekt je obsegal: namestitev nove programske opreme, izdelavo lokalne spletne trgovine za prodajo vstopnic, izdelavo specifičnih poročil o prodaji, avtomatski prenos podatkov prodaje v računovodski program, razvoj in uvajanje modula za evidentiranje vseh predstav gledališča, uvajanje marketing modula (CRM) in usposabljanje končnih uporabnikov na vseh nivojih.

Center mladih Ribnjak Zagreb

Pred uvajanjem integrirane večopravilne platforme Mojekarte, Center mladih Ribnjak ni uporabljal računalniške podpore za prodajo vstopnic.

Istrsko narodno gledališče – mestno gledališče Pula

Zahvaljujoč desetletnemu sodelovanju INK Pula in Mojekarte, je postalo puljsko gledališče pravi pionir uvajanja sodobnih načinov prodaje vstopnic med hrvaškimi gledališči. Kjub temu, da je vsak začetek težak, so v INK Pula razumeli in z veseljem sprejeli prednosti, ki jih prinaša spletna prodaja razvoju sodobnega marketinga. Ko je bila v hrvaških gledališčih prodaja vstopnic preko interneta še v povojih, je INK Pula že imel lastno spletno trgovino za prodajo vstopnic in abonmajev ter uvajal print@home vstopnice ter elektronsko kontrolo vstopa in validacijo vstopnic. Prodaja vstopnic in drugih produktov gledališča se je vzpenjala iz sezone v sezono in v začetku gledališke sezone 2017/2018 dosega spletna prodaja pri posameznih predstavah tudi več kot 70% delež vseh prodanih vstopnic.

Gledališče Mesto Letna prodaja vstopnic Uvedba Mojekarte Spletni naslov za nakup vstopnic
Dramsko kazalište Gavella Zagreb + 40.000 september 2017 gavella.mojekarte.hr
Satirično kazalište Kerempuh Zagreb + 60.000 junij 2017 kazalistekerempuh.mojekarte.hr
Centar mladih Ribnjak Zagreb + 10.000 maj 2017 cmr.mojekarte.hr
Zagrebačko kazalište mladih (ZeKaEm) Zagreb + 25.000 april 2017 zekaem.mojekarte.hr
Hrvatsko narodno kazalište Split Split + 40.000 februar 2017 hnk-split.mojekarte.hr
Hrvaško narodno gledališče v Šibeniku Šibenik + 20.000 junij 2016 -
INK – mestno gledališče Pula Pula + 50.000 avgust 2007 ink.mojekarte.hr

 

Ljubljana, september 2017