25% / 42% / 60% / 80%

Številčnost slovenskih športnih klubov, ki sodelujejo z marketinško in prodajno platformo Mojekarte™, je pokazatelj dokaj enotnega mnenja klubskih vodstev, da imajo od tega sodelovanja koristi. Po mnogih letih prepričevanja in vlaganja v razvoj lahko zdaj pokažemo konkretne rezultate.

Osem od desetih (80%) klubov 1. Slovenske nogometne lige, šest od desetih (60%) klubov 1. Slovenske košarkarske lige, pet od dvanajstih (42%) klubov 1. Slovenske rokometne lige ter štirje od štestnajstih (25%) klubov 2. Slovenske nogometne lige vidi v blagovni znamki Mojekarte™ strokovnega, zanesljivega, vestnega in požrtvovalnega partnerja, ki nesebično deli specifično strokovno znanje in konkretne izkušnje, prenaša dobre prakse iz ravitih trgov ter posreduje operativne veščine kako oblikovati nove klubske produkte in jih spraviti v življenje.

Namenoma ne govorimo samo o vstopnicah, temveč koristimo bolj splošni pojem produkti. V mnogih klubih nam je namreč že uspelo uvesti nove produkte, spremeniti cenovno politiko prodaje, odpreti nove promocijske in prodajne poti, povečati dinamiko prodaje, vzpodbuditi širše, pogumnejše in tudi bolj kreativno razmišljanje o možnostih oblikovanja in trženja dodatne ponudbe in še bi lahko naštevali. Veseli nas, da se enkrat v enem, drugič spet v drugem klubu opogumijo in poskusijo v svojem specifičnem okolju ponuditi obiskovalcem tekem kakšno novosti. Resnično zadovoljstvo je namreč spremljati pozitivne odzive publik, ki se na koncu koncev odražajo v večjem izkupičku od prodaje in bolj polni klubski blagajni.

Čeprav je večji izkupiček od prodaje pomemben pa nikakor ni tudi edini učinek, ki ga prinaša sodelovanje z Mojekarte™.

Marketinški doseg portala Mojekarte™:

  • širi medijsko prisotnost in veča prepoznavnost klubov,
  • širi krog potencialnih publik,
  • povečuje število gledalcev na tribunah,
  • povečuje zanimanje lokalnih medijev, kar pozitivno vpliva na interes potencialnih sponzorjev.

Hkrati s tem pa sodobna programska oprema klubom omogoča:

  • oblikovanje ter hitro in enostavno uvajanje novih produktov,
  • večjo fleksibilnost prodaje.

Vse skupaj zagotavlja ugodno razmerje stroškov na eni in koristi oziroma pozitivnih učinkov na drugi strani.

 

Ljubljana, marec 2019