Early bird kontingent vstopnic za Punk Rock Holiday X (2.0) razprodan v 49 minutah

Spletna trgovina v dizajnu Punk Rock Holiday 2.0, ki je, gledano iz tehnološkega vidika ter uporabniške izkušnje klon digitalne platforme Mojekarte™, je 5. septembra 2019, to je na prvi dan predprodaje, v 49-tih minutah razprodala prvi early bird kontingent vstopnic za festival, ki bo sicer organiziran v avgustu prihodnje leto. Zaradi velikega zanimanja predvsem tujih obiskovalcev za nakup omejenega števila vstopnic po nižji ceni, smo kustomizirano spletno trgovino https://punkrockholiday.mojekarte.si/en/all.html povezali z virtualno čakalnico (Virtual Waiting Room). Njena naloga je bila zagotavljanje in upravljanje čakalne vrste kupcev ter nadzorovano spuščanje določenega števila kupcev iz vrste čakajočih v spletno trgovino, kjer so potem brez težav opravili svoj nakup. Vsak kupec, ki je želel pristopiti do spletne strani za prodajo vstopnic in kupiti cenejše vstopnice, je bil torej preusmerjen v virtualno čakalnico, kjer je takoj ob vstopu prejel podatek o tem koliko kupcev je v vrsti pred njim ter kakšen je predvideni čas čakanja na prosto prodajno mesto v spletni trgovini.

Elegantna rešitev z uporabo virtualne čakalnice je na strani kupcev seveda zmanjšala nervozo in omilila njihov stres, ob tem pa zagotovila tudi dobro uporabniško izkušnjo. Hkrati je virtualna čakalnica zagotovila stabilno in tekoče delovanje spletne trgovine ter njeno dobro odzivnost ves čas povečanega povpraševanja po vstopnicah. Pogosto viden in za kupce izjemno neprijeten scenarij, ko spletna trgovina ne prenese velikega povpraševanja ter se pod pritiskom kupcev enostavno zruši in se ne odziva več, se ni zgodil. Spletna trgovina ni podlegla velikemu pritisku kupcev ter je ves čas delovala stabilno ter z normalnimi odzivnimi časi, ves razpoložljivi kontingent cenejših vstopnic za festival Punk Rock Holiday X (2.0) pa je bil izključno preko interneta razprodan v vsega 49 minutah.

Platforma Mojekarte™ je s tem projektom ponovno dokazala, da je brez vsake resne konkurence v širši regiji saj zmore stabilno delovati tudi v pogojih velikega povpraševanja po vstopnicah, torej v ekstremnih okoliščinah, v katerih vse druge rešitve odpovedo.

Ljubljana, september 2019