Mestno gledališče Ptuj zamenjalo rešitev za prodajo vstopnic

V Mestnem gledališču Ptuj so se pred pričetkom sezone 2019/2020 odločili zamenjati zastarelo, funkcionalno pomanjkljivo in za vzdrževanje drago rešitev za podporo prodaje vstopnic ter uvesti sodobno in večopravilno digitalno platformo Mojekarte™, ob tem pa ponuditi vstopnice za svoje predstave tudi skozi marketinško in prodajno mrežo Mojekarte.si. Kljub vedno prisotnemu strahu uporabnikov pred spremembami, še posebaj v primerih, ko je bila neka rešitev v uporabi dolgo vrsto let in je zlezla uporabnikom pod kožo, je projekt uvajanja nove gledališke blagajne za prodajo vstopnic potekal hitro in gladko. Lahko rečemo, da je šlo za povsem rutinski izvedbeni projekt, dolgoletne izkušnje izvajalca pa so pripomogle k temu, da je uvajanje novosti minilo brez stresa za uporabnike. Z uvedbo nove platforme je dobilo gledališče razen podpore prodaji vstopnic po vseh znanih režimih še vrsto dodatnih uporabnih možnosti, kot so na primer: odpiranje in prodaja abonmajev, hitro in enostavno podaljševanje abonmajev, odpiranje in prodaja paketov vstopnic, prodaja darilnih bonov, prodaja darilnih kartic, prodaja artiklov, upravljanje članskih shem in prodaja članskih kartic, upravljanje predplačniških shem in prodaja predplačniških kartic, polnjenje predplačniških računov, možnost prodaje vstopnic drugih ponudnikov na lastni gledališki blagajni, izdelava celega niza finančnih poročil in še marsikaj drugega.

Hkrati z napredno, večopravilno gledališko blagajno je Mestno gledališče Ptuj dobilo tudi sodobno lastno spletno trgovino, ki deluje pod blagovno znamko MGP, razen osnovne funkcije prodaje abonmajev, vstopnic, paketov vstopnic in drugih gledaliških produktov pa lahko opravlja še vrsto drugih funkcij, kot so na primer: prodaja gledaliških produktov z uporabo promocijskih kod, prodaja gledaliških produktov za imetnike članskih kartic, prodaja po posebnih režimih, rezervacije in še marsikaj drugega. Ustavimo se za trenutek pri lastni spletni trgovini.

Lastna spletna trgovina je seveda ključnega pomena za postopni prehod iz klasične prodaje na sodobno e-prodajo ter prehod iz klasičnega marketinga na sodobni e-marketing. V tem procesu namreč šteje in je pomemben prav vsak elektronski naslov registriranega kupca vstopnic in prav zato je ključnega pomena v čigavi lasti je ta elektronski naslov in kdo ga sme posledično uporabljati za marketinške namene. Nobenega dvoma ni, da so elektronski naslovi kupcev, ki se registrirajo v spletni trgovini Mestnega gledališča Ptuj, last gledališča in jih sme le-to, seveda skladno z določili GDPR in drugo zakonsko podlago, uporabljati za promocijo in trženje lastnih gledaliških produktov.

Zrno na zrno – pogača, pravi slovenski pregovor. Mnogi deležniki v dejavnosti kulture, so prepoznali priložnosti že pred leti in danes že žanjejo rezultate. Že nekaj deset elektronskih naslovov v marketinški bazi podatkov (CRM) nekega manjšega gledališča, ali pa kulturnega doma je dovolj, da se lahko prične uvajanje novih načinov promocije in trženja, ki slonijo predvsem na sodobnih digitalnih poteh. Nekaj sto kvalitetnih elektronskih naslovov v CRM-ju odpira na lokalnem nivoju že prve resne izzive, nova e-promocija in e-marketing pa postaneta kreativna, dinamična in zanimiva igra pri kateri je zelo važno evalvirati in razumeti odzive publik. No, za prepoznavanje in razumevanje neslutenih možnosti in priložnosti, ki se odprejo, ko doseže marketinška baza podatkov (CRM) nekaj tisoč, ali pa celo nekaj desettisoč elektronskih naslovov, pa je potrebno že določeno specialistično znanje in bogate izkušnje, saj ostane CRM brez le-teh mrtvi in neizkoriščeni potencial.      

Hkrati z novimi programskimi rešitvami je Mestno gledališče Ptuj dobilo seveda tudi dostop do specialističnega znanja, veščin in izkušenj, ki jih poseduje in jih lahko ponudi uporabnikom svojih rešitev ekipa Mojekarte. Verjamemo, da bodo znali v MGP to priložnost izkoristiti in bodo prvi rezultati novega partnerskega sodelovanja vidni že po nekaj mesecih. 

Ljubljana – Ptuj, september 2019