Upravljanje članstva nogometnega kluba Crvena zvezda postavljeno na tehnologijo Mojekarte

V stanju, ko je prodaja vstopnic praktično prekinjena in obstaja velika verjetnost, da bodo klubi v novo sezono vstopili pred praznimi tribunami, je čas, ko klubi lahko postorijo nekatere druge pomembne stvari. Ena takšnih je postavljanje in upravljanje (komercialnega) članstva kot strateške in dolgoročne naložbe v publiko.

Nogometni klub Crvena zvezda vstopa tako v sezono 2020/2021 z novo, kustomizirano spletno trgovino, ki jo poganja digitalna tehnologija Mojekarte™. Po sprejemu strateške odločitve o dolgoročnem sodelovanju z Mojekarte™ ter uvedbi osnovne prodajne platforme za prodajo letnih in posameznih vstopnic ter njene integracije s sistemom kontrole vstopa SKIData pred sezono 2017/18, je Crvena zvezda zdaj storila nov pomemben korak in na platformo Mojekarte™ prenesla tudi registracijo in podaljševanje članstva. Za kako občutljivo in pomembno klubsko odločitev gre govori podatek, da ima Crvena zvezda svoje klube podpornikov po vsem svetu, vanje pa so včlanjeni mnogi pomembni ljudje iz področja politike, gospodarstva, estrade, javnega življenja in podobno.

V obstoječi verziji https://crvenazvezda.iticket.rs/sr.html omogoča nova klubska spletna trgovina prijavo in plačilo ter obnovo članarine, prav tako pa tudi podaljševanje in nakupe letnih kart ter vseh vrst vstopnic za posamezne tekme. V prihodnjih sezonah lahko z optimizmom pričakujemo še kakšno sistemsko nadgradnjo platforme, saj v klubu dozoreva spoznanje o koristnosti koncepta negotovinskega (cashless) štadiona, s tem v zvezi pa je svoj poslovni interes že izrazil tudi novi sponzor, ki je svetovno prepoznavna blagovna znamka.

Ljubljana, avgust 2020

Zoran Bistrički, svetovalec uprave