SKRITO
- 10,00 EUR Odrasla
- 8,00 EUR dijaki, študenti, upokojenci
- Pri nakupu se zaračuna strošek obdelave naročila v vrednosti 1 EUR z DDV na vstopnico.
- Odgovorni organizator in prodajalec
Plesni Teater Ljubljana- Prijateljeva 2a, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 430 83 44
- [email protected]
Sanja Nešković
SKRITO / HIDDEN
plesno-gledališka predstava / a dance-theatre performance
Koncept, režija in koreografija / Concept, Direction, Choreography: SANJA NEŠKOVIĆ PERŠIN
Nastopajoči in soustvarjalci predstave / Performers and Co-creators: POLETT KASZA, MATEJA ŽELEZNIK, LUKA BOKŠAN
Gost / Guest: MANUEL RODRÍGUEZ
Glasbenik / Musician: DAVOR HERCEG
Avtorska glasba / Original Music: SAŠO KALAN, DAVOR HERCEG
Kostumografija / Costume Design: UROŠ BELANTIČ
Scenografija / Set Design: EMA KOBAL, MILA PERŠIN
Oblikovanje svetlobe / Lighting Design: JAKA ŠIMENC
Fotografija naslovnice / Cover photo: EMA KOBAL
Avtorica teksta / Author of text: AJDA ANA KOCUTAR
Koprodukcija / Co-produced by: ANTON PODBEVŠEK TEATER & PLESNI TEATER LJUBLJANA
V sodelovanju / In Collaboration with: Društvo NOT in Muzej in galerije mesta Ljubljane
O predstavi:
Kolektivni avtorski projekt Skrito ima baletno jedro, a so njegovo izhodišče tiste točke, v katerih svet, ki mu vladajo trdna struktura in vseobsegajočapravila, naleti na človeško naravo, omejitve telesa in duha ter obenem na silo, ki baletno plesalko ali plesalca vodi vselej naprej. Nastopajoči se vračajo v najbolj banalne situacije, ki zaznamujejo vsakdanjik plesalk in plesalcev, jih privedejo do abstrakcije, se s tem od njih oddaljijo in si jih hkrati znova prisvojijo ter tako presežejo utesnjujoča pravila, ko poskušajo utelesiti baletni svet, ki jih sicer obvladuje. Predstava pa navsezadnje ne naslavlja le baletnega sveta, njegovih pravil in dinamik, temveč izstopajoč iz baleta išče nekaj obče človeškega in kaže na to, da je motivacija za dejanje ali reakcijo zasidrana globlje ter balet le ena od njenih manifestacij.
About the performance:
The collective project Hidden has a ballet core, but its starting point is those points where the world, ruled by a solid structure and all-encompassing rules, encounters human nature, limitations of body and mind and at the same time the force that always leads a ballet dancer. The performers return to the most banal situations that mark the daily lives of dancers, lead them to abstraction, distance themselves from them and re-adopt them, thus overcoming the oppressive rules when trying to embody the ballet world they otherwise control. After all, the performance not only addresses the ballet world, its rules and dynamics, but stepping out of ballet seeks something universally human and shows that the motivation for action or reaction is anchored deeper and ballet is just one of its manifestations.