
Vrnitev v Reims (odlomki)
- 6,00 EUR Cena
- Pri nakupu se zaračuna strošek obdelave naročila v vrednosti 1 EUR z DDV na vstopnico.
- Odgovorni organizator in prodajalec
KRC - Hrastnik- LOG 3, 1430 Hrastnik
KAMERAT, prvi in edini festival delavskega filma v Sloveniji in eden redkih tovrstnih na svetu. Prijatelje kulture, filma in dostojnega dela je navdihnila stavka delavcev vseh panog v Hrastniku, ki so leta 1934 zahtevali in si izborili boljše pogoje dela. Festival se bo zgodil ob njeni obletnici, saj takrat lokalna skupnost praznuje solidarnost, tovarištvo in pomen organiziranja za skupne cilje.
Umeščenost v lokalno okolje zgodovinskih mejnikov delavskih gibanj s tradicionalno rudarsko in steklarsko delavsko kulturo mu daje priložnost projekcije filmov izpeljati na svojevrstnih lokacijah – v rudniški jami, kompresorski postaji in bivši delavski kopalnici – vašhavi.
Program vključuje nabor 13 filmov, razdeljenih v programske sklope – retrospektivo, dokumentarni film, celovečerni film in fokus. V slednjem letos v sodelovanju z British Council (Britanski svet) osvetljujemo dela protagonista socialnega realizma in družbene kritike v filmu, režiserja Kena Loacha.
Namen festivala je skozi film kot orodje družbene kritike raziskovati položaj delavstva na presekih med zgodovino in prihodnostjo, vprašanje spreminjajočega koncepta dela in delavskih pravic v raznolikih družbeno-ekonomsko-tehnoloških kontekstih.
Tematiko nadgrajuje s spremljevalnim programom, okroglimi mizami, pogovori z domačimi in tujimi ustvarjalci, z delavnicami in izobraževanji. Povezuje se s sindikati, gibanji, aktivisti, umetniki in delavci v kulturi. Zasleduje dolgoročni cilj prepoznavnosti na nacionalni ravni in širše ter cilj, da v Hrastnik privabi čim večje število obiskovalcev, ki se bodo z veseljem vračali.
Festival nastaja v organizaciji Javnega zavoda za kulturo, šport, mladino in turizem Hrastnik – KRC Hrastnik in v sodelovanju z Občino Hrastnik, Gibanjem za dostojno delo in socialno družbo in mnogimi podporniki.
---
VRNITEV V REIMS (ODLOMKI)
Filmski esej, svobodno prirejen po istoimenski avtobiografski knjigi filozofa in sociologa Didiera Eribona, s pomočjo bogatega arhivskega gradiva razkriva intimno in politično zgodbo francoskega delavskega razreda od začetka petdesetih let do danes. Dokumentarec, ki ga spremlja pripoved igralke Adèle Haenel, je bil premierno prikazan v canski sekciji Štirinajst dni režiserjev, na spored Kinodvora pa prihaja hkrati z izidom slovenskega prevoda Eribonove knjige pri Založbi /*cf.