22. LIFFe: M*Faust/ KK
- 4.90 EUR 4,90
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Responsible organizer and seller
Cankarjev dom- Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 2417 300
- [email protected]
- www.cd-cc.si
Faust, Rusija, Nemčija, 2011
trajanje filma: 134 min
režija: Aleksandr Sokurov
scenarij; Aleksandr Sokurov, Marina Koreneva
jezik: nemščina
podnapisi: slovenščina
igrajo: Johannes Zeiler, Anton Adasinski, Isolda Dychauk, Georg Friedrich, Hanna Schygulla
Letošnji dobitnik zlatega leva na beneškem filmskem festivalu išče navdih v Goethejevem Faustu, film je zadnji v nizu Sokurove monumentalne tetralogije o vplivnih možeh.
Pri Sokurovem Faustu ne gre za običajno adaptacijo Goethejeve tragedije, temveč za njeno branje med vrsticami. Kakšen je svet, ki omogoča rojstvo monumentalnih idej? Kako diši? V Faustovem svetu je zadušljivo – revolucionarne ideje se rojevajo v utesnjenem prostoru, po katerem tava. Je mislec in sanjač, pravcati hudournik idej in besed. Brezimni človek, ki ga vodijo goli nagoni: lahkota, zavist, poželenje. Nesrečno in obsedeno bitje, ki Goethejevemu Faustu postavi izziv: zakaj bi se ustavil v času, če je mogoče iti naprej?
»Faust je zadnji del filmske tetralogije o naravi moči. Glavni junaki v prvih treh filmih so resnične zgodovinske osebnosti: Adolf Hitler, Vladimir Lenin in cesar Hirohito. Simbolična figura Fausta zaključuje ta niz velikih hazarderjev, ki so izgubili najpomembnejše stave svojega življenja. Faust dozdevno ne spada v to portretno galerijo. Kaj ima skupnega s temi resničnimi osebami, ki so dosegle vrhunec moči? Ljubezen do besed, ki jim je lahko verjeti, in patološko nesrečo v vsakdanjem življenju. Zlo se lahko reproducira in Goethe je izrazil njegovo bistvo: nesrečni ljudje so nevarni.« (Aleksandr Sokurov)
Več na spletni strani LIFFe.
trajanje filma: 134 min
režija: Aleksandr Sokurov
scenarij; Aleksandr Sokurov, Marina Koreneva
jezik: nemščina
podnapisi: slovenščina
igrajo: Johannes Zeiler, Anton Adasinski, Isolda Dychauk, Georg Friedrich, Hanna Schygulla
Letošnji dobitnik zlatega leva na beneškem filmskem festivalu išče navdih v Goethejevem Faustu, film je zadnji v nizu Sokurove monumentalne tetralogije o vplivnih možeh.
Pri Sokurovem Faustu ne gre za običajno adaptacijo Goethejeve tragedije, temveč za njeno branje med vrsticami. Kakšen je svet, ki omogoča rojstvo monumentalnih idej? Kako diši? V Faustovem svetu je zadušljivo – revolucionarne ideje se rojevajo v utesnjenem prostoru, po katerem tava. Je mislec in sanjač, pravcati hudournik idej in besed. Brezimni človek, ki ga vodijo goli nagoni: lahkota, zavist, poželenje. Nesrečno in obsedeno bitje, ki Goethejevemu Faustu postavi izziv: zakaj bi se ustavil v času, če je mogoče iti naprej?
»Faust je zadnji del filmske tetralogije o naravi moči. Glavni junaki v prvih treh filmih so resnične zgodovinske osebnosti: Adolf Hitler, Vladimir Lenin in cesar Hirohito. Simbolična figura Fausta zaključuje ta niz velikih hazarderjev, ki so izgubili najpomembnejše stave svojega življenja. Faust dozdevno ne spada v to portretno galerijo. Kaj ima skupnega s temi resničnimi osebami, ki so dosegle vrhunec moči? Ljubezen do besed, ki jim je lahko verjeti, in patološko nesrečo v vsakdanjem življenju. Zlo se lahko reproducira in Goethe je izrazil njegovo bistvo: nesrečni ljudje so nevarni.« (Aleksandr Sokurov)
Več na spletni strani LIFFe.