Madama Butterfly
- 30.00 EUR 30
- 25.00 EUR 25
- 19.00 EUR 19
- 17.00 EUR 17
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Responsible organizer and seller
Cankarjev dom- Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 2417 300
- [email protected]
- www.cd-cc.si
Premiera v koprodukciji med SNG Opera in balet Ljubljana in Teatrom Verdi iz Trsta
Dirigent: Loris Voltolini
Režiser: Giulio Ciabatti
Čo-Čo San: Takesha Meshe Kizart
Suzuki: Mirjam Kalin, Elena Dobravec
F. B. Pinkerton: Branko Robinšak, Mark Heller
Sharpless: Marko Kobal, Ivan Arnšek
Operni solisti, zbor in orkester SNG Opera in balet Ljubljana
Puccini je z Madame Butterfly, premiera je bila leta 1904 v milanski Scali, ustvaril opero, v katero je izlil svoje srce in dušo. Vse življenje jo je označeval kot svoje najboljše in najmodernejše delo. Usoda japonske ženske, ki ne doživi izpolnitve svoje ljubezni in se na koncu z lastno roko požene v smrt, je skladatelja nedvomno globoko pretresla, saj je v tej zgodbi dosegel izjemno zlitje svoje ustvarjalne skladateljske moči z lirično in pretresljivo psihološko dramo osrednjega lika.
Puccini je že v času, ko je končeval partituro za Tosco, iskal nove motive za svojo naslednjo opero. Ko je leta 1900 obiskal London, kjer so uprizorili Tosco, si je na priporočilo ogledal dramsko uprizoritev enodejanke Madame Butterfly ameriškega pisatelja Davida Belasca. Tragična zgodba o ljubezni prevarane Japonke ga je tako pretresla in prevzela, da se je v hipu odločil za uglasbitev te jasne in učinkovite drame. Po privolitvi Belasca je začel razmišljati o zasnovi novega dela, ki naj bi bilo sprva enodejanka s prologom. Resnega dela se je lotil leto pozneje in pri svojih libretistih L. Illici in G. Giacosi naročil operno besedilo, za katerega se je naposled odločil, da bo zastavljeno v treh dejanjih. Puccini se je lotil preučevanja izvirne japonske glasbe s pomočjo najrazličnejših zvočnih posnetkov, literature o japonskih običajih, arhitekturi in verskih obredih, srečeval se je z ljudmi z Japonske in zelo hitro napredoval s komponiranjem. Med skladanjem si je ponovno premislil in se odločil, da bo imela opera le dve dejanji.
Več na strani Cankarjevega doma in SNG Opera in balet Lljubljana.
Dirigent: Loris Voltolini
Režiser: Giulio Ciabatti
Čo-Čo San: Takesha Meshe Kizart
Suzuki: Mirjam Kalin, Elena Dobravec
F. B. Pinkerton: Branko Robinšak, Mark Heller
Sharpless: Marko Kobal, Ivan Arnšek
Operni solisti, zbor in orkester SNG Opera in balet Ljubljana
Puccini je z Madame Butterfly, premiera je bila leta 1904 v milanski Scali, ustvaril opero, v katero je izlil svoje srce in dušo. Vse življenje jo je označeval kot svoje najboljše in najmodernejše delo. Usoda japonske ženske, ki ne doživi izpolnitve svoje ljubezni in se na koncu z lastno roko požene v smrt, je skladatelja nedvomno globoko pretresla, saj je v tej zgodbi dosegel izjemno zlitje svoje ustvarjalne skladateljske moči z lirično in pretresljivo psihološko dramo osrednjega lika.
Puccini je že v času, ko je končeval partituro za Tosco, iskal nove motive za svojo naslednjo opero. Ko je leta 1900 obiskal London, kjer so uprizorili Tosco, si je na priporočilo ogledal dramsko uprizoritev enodejanke Madame Butterfly ameriškega pisatelja Davida Belasca. Tragična zgodba o ljubezni prevarane Japonke ga je tako pretresla in prevzela, da se je v hipu odločil za uglasbitev te jasne in učinkovite drame. Po privolitvi Belasca je začel razmišljati o zasnovi novega dela, ki naj bi bilo sprva enodejanka s prologom. Resnega dela se je lotil leto pozneje in pri svojih libretistih L. Illici in G. Giacosi naročil operno besedilo, za katerega se je naposled odločil, da bo zastavljeno v treh dejanjih. Puccini se je lotil preučevanja izvirne japonske glasbe s pomočjo najrazličnejših zvočnih posnetkov, literature o japonskih običajih, arhitekturi in verskih obredih, srečeval se je z ljudmi z Japonske in zelo hitro napredoval s komponiranjem. Med skladanjem si je ponovno premislil in se odločil, da bo imela opera le dve dejanji.
Več na strani Cankarjevega doma in SNG Opera in balet Lljubljana.