52. Jazz: Hidden Orchestra in Robert Jukič ob 21:45
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Responsible organizer and seller
Cankarjev dom- Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 2417 300
- [email protected]
- www.cd-cc.si
Ilhan Erşahin, saksofon
Alp Ersonmez, bas
Turgut Alp Bekoglu, bobni
Izzet Kizil, tolkala
Newyorčan s švedsko-turškimi koreninami Ilhan Erşahin ni le saksofonist in skladatelj, temveč tudi lastnik nočnega kluba Nublu. Njegova prva ideja je bila prav spajanje elementov glasbe, kakršno vrtijo v klubu, z vtisom vzdušja mladega Istanbula, na katerega je Erşahin močno navezan. Tako je glasba zasedbe mešanica turških lestvic in modusov, pravilnih ritmov (pogosto klubskih, včasih se približajo dub reggaeju) in jazzovske improvizacije, pa tudi njihov nastop nekoliko spominja na didžejanje, čeprav je elektronika pri njih omejena na nekaj efektov in občasno rabo loopov. V kratkem času delovanja so – občasno opremljeni še s trobento Erika Truffaza – postali velika atrakcija zlasti med mladimi poslušalci na obeh straneh Atlantika. K privlačnosti za občinstvo gotovo prida tudi to, da je Erşahin med drugim komponiral za Norah Jones, medtem ko Ersonmez igra bas pri Tarkanu.
»[Ilhan Erşahin] je nadarjen tenorski saksofonist podjetnik in globalni impresarij, ki se obenem zdi vseprisoten in anonimen, vsaj, kar se tiče mainstreamovskega jazza. V državah, kot so Turčija, Anglija, Francija in Brazilija, ga obravnavajo kot rokovskega zvezdnika.« Downbeat
Več na spletni strani Cankarjevega doma.
Alp Ersonmez, bas
Turgut Alp Bekoglu, bobni
Izzet Kizil, tolkala
Newyorčan s švedsko-turškimi koreninami Ilhan Erşahin ni le saksofonist in skladatelj, temveč tudi lastnik nočnega kluba Nublu. Njegova prva ideja je bila prav spajanje elementov glasbe, kakršno vrtijo v klubu, z vtisom vzdušja mladega Istanbula, na katerega je Erşahin močno navezan. Tako je glasba zasedbe mešanica turških lestvic in modusov, pravilnih ritmov (pogosto klubskih, včasih se približajo dub reggaeju) in jazzovske improvizacije, pa tudi njihov nastop nekoliko spominja na didžejanje, čeprav je elektronika pri njih omejena na nekaj efektov in občasno rabo loopov. V kratkem času delovanja so – občasno opremljeni še s trobento Erika Truffaza – postali velika atrakcija zlasti med mladimi poslušalci na obeh straneh Atlantika. K privlačnosti za občinstvo gotovo prida tudi to, da je Erşahin med drugim komponiral za Norah Jones, medtem ko Ersonmez igra bas pri Tarkanu.
»[Ilhan Erşahin] je nadarjen tenorski saksofonist podjetnik in globalni impresarij, ki se obenem zdi vseprisoten in anonimen, vsaj, kar se tiče mainstreamovskega jazza. V državah, kot so Turčija, Anglija, Francija in Brazilija, ga obravnavajo kot rokovskega zvezdnika.« Downbeat
Več na spletni strani Cankarjevega doma.