MOTHER*FUCKERS
- 12,00 EUR Odrasla
- 8,00 EUR dijaki, študenti, upokojenci
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Responsible organizer and seller
Plesni Teater Ljubljana- Prijateljeva 2a, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 430 83 44
- [email protected]
Emma Murray
MATERE*LJUBIMKE - PREMIERA
plesni performans
Zasnova: Emma Murray
Koreografija in izvedba: Emma Murray, Nadine Fuchs, Leja Jurišić
Dramaturgija: Johanna Hilari
Scenografija: Jasmin Wiesli
Oblikovanje luči: Ursula Degen
Montaža zvoka: Till Hillbrecht
Tehniki: Lola Rosarot, Janko Oven, LCLights
Producenta: Michael Röhrenbach, Katja Somrak
Soprodukcija: em-R Productions, Dampfzentrale Bern & Plesni Teater Ljubljana
S podporo: City of Berne, Canton of Berne, Burgergemeinde Berne, Migros Kulturprozent, Schweizerische Interpretenstiftung, Ernst Göhner Stiftung
Program Plesnega Teatra Ljubljana sofinancirata Ministrstvo za kulturo RS in Mestna občina Ljubljana, Oddelek za kulturo
O predstavi
Tri ženske iščejo subverzivne vzporednice med svojim delom kot matere in kot ustvarjalke predstav in koreografije, pri tem pa predstavljajo telo matere kot mesto spraševanja o identiteti, neodvisnosti in ljubezni.
Avtoričino raziskovanje trenj med konceptoma »materinstva« in »delovanja« predstavlja oseben, zabaven, ekspliciten in drzen poskus razčlenitve istočasne izkušnje materinstva ter ustvarjanja predstav in koreografskega dela, ki jo je bila deležna skupaj s svojimi sodobnicami.
Ob soočenju s fizičnimi popačenji pošastnega / materinskega telesa občinstvo izkusi radikalno intimnost z materinskim prostorom ter občutek lastne singularnosti oziroma »drugosti«.
Zato smo vabljeni, da sodelujemo v premikajočem se in dinamičnem med-telesnem prostoru, v vmesnem »mi-prostoru« drugačnosti in istosti.
Tukaj se meje lastništva telesa stalno premikajo in izkazujejo za porozne.
Predstava stremi k širšemu razumevanju tega, kar naj bi nam bilo mar, in k medsebojnemu razumevanju, ter pri tem razkriva in slavi izzive »odvisnosti« kot sredstva za doseganje ustvarjalnosti. S ponovnim vrednotenjem pojmov skrbi in negovanja predstava osvetli kreativno preobrazbo materinskega ter predlaga novo erotiko, kjer bosta upoštevani intersubjektivnost in vzajemnost – mesta, kjer sta 'jaz' in 'drugi' medsebojno prepletena in obenem ločena.
Prek iskanja vzporednic med delovnimi praksami umetnic in izkušnjami materinstva avtorica najde fizične translacije brezkončnih in fluidnih »procesov postajanja« ter si obenem prizadeva za takšne oblike ljubezni in nege, ki imajo potencial stalnega spreminjanja sveta.