ROZA
- 19,00 EUR 19
- 15,00 EUR 15
- 11,00 EUR 11
- 8,00 EUR 8
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Responsible organizer and seller
Cankarjev dom- Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 2417 300
- [email protected]
- www.cd-cc.si
Simfonični orkester RTV Slovenija
ROZA
Dirigent: En Shao
Solistka: Eva Nina Kozmus, flavta
Program:
M. Kogoj – A. Srebotnjak, Intermezzo iz opere Črne maske
C. Nielsen, Koncert za flavto, FS 119
L. van Beethoven, Simfonija št. 6 v F-duru, op. 68
Eva Nina Kozmus sodi v najmlajšo generacijo slovenskih glasbenikov, ki so z veliko muzikalnostjo in tehničnim znanjem nase opozorili tudi v mednarodnem prostoru. Poslušalcem se bo predstavila v zahtevnem Koncertu za flavto danskega skladatelja Carla Nielsena, ki je deloval v drugi polovici 19. stoletja. Delo je nastalo za danskega flavtista Holgerja Gilberta Jespersena. Solistični part je skladatelj zaradi časovne stiske izvajalcu poslal kar na dopisnici iz Benetk tik pred prvo izvedbo v pariški dvorani Gaveau. Ne glede na to so Koncert sprejeli z velikanskim navdušenjem.
Beethovnova Šesta simfonija, “Pastoralna”, je nastajala med letioma 1803 in 1808 in je posvečena knezoma Lobkowitzu in Rasumowskemu. Kar težko je razumeti, da stoji poleg predhodnice v c-molu (Pete simfonije), tako močno se razlikuje od nje. Kot “teza in antiteza” sta in razen zasedbe orkestra nimata prav nič skupnega. “Več občutja kot slikanja”, je zapisal skladatelj v opombah na partituri in s tem želel poslušalce opozoriti, naj ne pričakujejo globljega zunajmuzikalnega programa. Ne glede na to, da še danes obstaja akademsko nesoglasje, ali je simfonija programska glasba ali ni, to pravzaprav z izjemno umetniško vrednostjo tega velikega Beethovnovega dela nima nobene
ROZA
Dirigent: En Shao
Solistka: Eva Nina Kozmus, flavta
Program:
M. Kogoj – A. Srebotnjak, Intermezzo iz opere Črne maske
C. Nielsen, Koncert za flavto, FS 119
L. van Beethoven, Simfonija št. 6 v F-duru, op. 68
Eva Nina Kozmus sodi v najmlajšo generacijo slovenskih glasbenikov, ki so z veliko muzikalnostjo in tehničnim znanjem nase opozorili tudi v mednarodnem prostoru. Poslušalcem se bo predstavila v zahtevnem Koncertu za flavto danskega skladatelja Carla Nielsena, ki je deloval v drugi polovici 19. stoletja. Delo je nastalo za danskega flavtista Holgerja Gilberta Jespersena. Solistični part je skladatelj zaradi časovne stiske izvajalcu poslal kar na dopisnici iz Benetk tik pred prvo izvedbo v pariški dvorani Gaveau. Ne glede na to so Koncert sprejeli z velikanskim navdušenjem.
Beethovnova Šesta simfonija, “Pastoralna”, je nastajala med letioma 1803 in 1808 in je posvečena knezoma Lobkowitzu in Rasumowskemu. Kar težko je razumeti, da stoji poleg predhodnice v c-molu (Pete simfonije), tako močno se razlikuje od nje. Kot “teza in antiteza” sta in razen zasedbe orkestra nimata prav nič skupnega. “Več občutja kot slikanja”, je zapisal skladatelj v opombah na partituri in s tem želel poslušalce opozoriti, naj ne pričakujejo globljega zunajmuzikalnega programa. Ne glede na to, da še danes obstaja akademsko nesoglasje, ali je simfonija programska glasba ali ni, to pravzaprav z izjemno umetniško vrednostjo tega velikega Beethovnovega dela nima nobene