Ljubezen je hladnejša od smrti
- 3,00 EUR I kategorija
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Responsible organizer and seller
Slovenska kinoteka- Miklošičeva 28, 1000 Ljubljana
- +386 1 4342 520; +386 1 4342 524
- [email protected]
- www.kinoteka.si
(Liebe ist kälter als der Tod)
R.W. Fassbinder, ZRN, 1969, 35mm, čb, 88', ap, svp
Franz (Fassbinder), poulični zvodnik in obenem fant prostitutke Joanne (Hanna Schygulla), se noče pridružiti sindikatu, zato ga pretepejo. Franz se zaljubi v zločinca Bruna (Uli Lommel), lepega morilca, s katerim bi rad delil celo svoje dekle. Sindikat Brunu naroči umor, za katerega je osumljen Franz, ki je zdaj prisiljen sodelovati s sindikatom. Moška skupaj načrtujeta bančni rop, vendar ju Joanna ovadi in v banki pride do streljanja. Pred seboj imamo kriminalce, ki so obrnili hrbet meščanski družbi, vendar njihov upor ni reflektiran, zato moški postanejo lopovi, ženske pa prostitutke. Z Ljubezen je hladnejša od smrti je Fassbinder debitiral na Berlinalu '69. To leto je na nek način prelomno za filmsko umetnost iz dveh razlogov, prvič, ker je Jean-Luc Godard tam pokazal svoj film Vesela znanost (Le gai savoir), ki je zaključil njegov proces destrukcije sodobne filmske govorice, in drugič, ker je Fassbinder začel tam, kjer je Godard nehal – na kadečih se ruševinah, ki jih je zapustil Godard, je začel graditi novo filmsko govorico. Film je med drugim posvečen Chabrolu, Rohmerju in Straubu, čigar eksperimentalni minimalizem in marksizem sta morda najodločneje vplivala na mladega Fassbinderja.
R.W. Fassbinder, ZRN, 1969, 35mm, čb, 88', ap, svp
Franz (Fassbinder), poulični zvodnik in obenem fant prostitutke Joanne (Hanna Schygulla), se noče pridružiti sindikatu, zato ga pretepejo. Franz se zaljubi v zločinca Bruna (Uli Lommel), lepega morilca, s katerim bi rad delil celo svoje dekle. Sindikat Brunu naroči umor, za katerega je osumljen Franz, ki je zdaj prisiljen sodelovati s sindikatom. Moška skupaj načrtujeta bančni rop, vendar ju Joanna ovadi in v banki pride do streljanja. Pred seboj imamo kriminalce, ki so obrnili hrbet meščanski družbi, vendar njihov upor ni reflektiran, zato moški postanejo lopovi, ženske pa prostitutke. Z Ljubezen je hladnejša od smrti je Fassbinder debitiral na Berlinalu '69. To leto je na nek način prelomno za filmsko umetnost iz dveh razlogov, prvič, ker je Jean-Luc Godard tam pokazal svoj film Vesela znanost (Le gai savoir), ki je zaključil njegov proces destrukcije sodobne filmske govorice, in drugič, ker je Fassbinder začel tam, kjer je Godard nehal – na kadečih se ruševinah, ki jih je zapustil Godard, je začel graditi novo filmsko govorico. Film je med drugim posvečen Chabrolu, Rohmerju in Straubu, čigar eksperimentalni minimalizem in marksizem sta morda najodločneje vplivala na mladega Fassbinderja.