FEAR(FUL)LESS / (NE)USTRAŠNA
- 10,00 EUR Odrasla
- 7,00 EUR dijaki, študenti, upokojenci
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Odgovorni organizator i prodavač
Plesni Teater Ljubljana- Prijateljeva 2a, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 430 83 44
- [email protected]
Jerca Rožnik Novak
(NE)USTRAŠNA
plesna predstava
Koncept in koreografija in izvedba: JERCA ROŽNIK NOVAK
Koreografija in mentorstvo: DAMIAN CORTES ALBERTI
Avtorska glasba: KAJA JANJIĆ (F-RAW BLANCA)
Uporabljena glasba: VERDI - MESSA DA REQUIEM
Dramaturgija: ZALA DOBOVŠEK
Kostumografija: TANJA PAĐAN (KISS THE FUTURE)
Oblikovanje svetlobe in tehnična podpora: JANKO OVEN
Producentka: KATJA SOMRAK
Produkcija: PLESNI TEATER LJUBLJANA
Podpora: Red Sapata TANZFABRIK Linz, Anton Bruckner Privatuniversität Linz
Zahvala: Enya Belak, Julio Escudero, Renata Carola Gatica, Ira Goldbeche, Dean Krivačić, Natalija Rožnik, Veronika Valdés, Mitja Vasič, SVŠGUGL
V skladu z odloki Vlade RS je udeležba na kulturnih dogodkih dovoljena osebam z negativnim testom na Covid-19, cepljenim ali prebolevnikom (PCT pogoj).
Program Plesnega Teatra Ljubljana sofinancirata Ministrstvo za kulturo RS in Mestna občina Ljubljana, Oddelek za kulturo
O predstavi
Ustvarjanje težav in reševanje neobstoječih težav je lahko posebna sposobnost. Strah je osnovni mehanizem preživetja. Mehanizem, ki se sproži, ko je oseba v nevarnosti. Strah je sposobnost prepoznavanja nevarnosti in vodi do odločitve: beg ali boj. To čustvo in odziv sta nam prirojena. S strahom smo rojeni. Rojeni z njim, da nas zaščiti pred resnično nevarnostjo. Težava nastane, ko se ljudje s strahom odzovejo ne le na dejansko nevarnost, ampak tudi na pričakovane, namišljene nevarnosti. Ubogo telo, misli, da beži pred levom, pa beži pred seboj. Zanimivo je, da lahko dosežemo visoke ravni adrenalina, ne da bi se morali soočiti z resnično nevarnostjo.
Trenutni nepredvidljivi časi predstavljajo različne grožnje in strahove. Predstava raziskuje strah kot koncept, uokvirjen v gibanje, ples in elemente gledališča. Šaljiv pristop do enega najtemnejših čustev. Predstava je samorefleksivna in nagovarja vse tiste, ki se česa bojijo, se tega zavedajo in se jim morda celo zdi nepotrebno, da se bojijo, pa vendar se. Občutek strahu, resničen strah in ustvarjanje strahu.
O avtorjih
JERCA ROŽNIK NOVAK je rojena leta 1992 v Ljubljani. Leta 2011 je zaključila Umetniško gimnazijo v Ljubljani – smer sodobni ples. Leta 2016 je diplomirala na akademiji sodobnega plesa Anton Bruckner Privatuniversität v avstrijskem Linzu. Na Fakulteti za socialno delo je diplomirala leta 2018, naslednje leto pa je na akademiji sodobnega plesa Anton Bruckner Privatuniversität v Linzu v Avstriji končala magistrski študij plesne pedagogike. Pred prihodom v Linz je bila del projekta »The Daddy Project« v koprodukciji Plesnega Teatra Ljubljana, ki je leta 2013 prejel nagrado Ksenije Hribar za perspektivne plesalke. Leta 2016 je v produkciji Plesnega Teatra Ljubljana skupaj z Leonom Maričem ustvarila plesni prvenec »Hweōl... v vrtincu časa«. Sodelovala je s koreografi in koreografinjami, kot so Willi Dorner, Rose Breuss, Gisela Elisa Heredia, Anna Gulyás, Maria Koliopoulou, Johannes Wieland, Enya Belak, Vita Osojnik, Damián Cortés Alberti in Editta Braun. Jerca je plesala v produkciji »L’Italiana in Algeri« za Tiroler Festspiele Erl. Predstavi »2GETHER/AL(L)ONE« in »2GETHER/AL(L)ONE - VERZIJA KORONIKA« v produkciji Plesnega Teatra Ljubljana je leta 2020 ustvarila skupaj z Johannesom Randolfom. Omenjena predstava je kot delo v nastajanju prejela Nagrado mednarodne strokovne žirije 6. bienalnega festivala plesnih perspektiv UKREP: Enter, ter nagrado po izboru Gregorja Luštka za izvirni plesni solo.
V šolskem letu 2020/2021 je v sklopu projekta »Prva zaposlitev na področju vzgoje in izobraževanja 2020« Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport na Srednji vzgojiteljski šoli, gimnaziji in umetniški gimnaziji Ljubljana - SVŠGUGL, zaposlena kot učitelj začetnik. Je del kreacije novega projekta Matjaža Fariča z delovnim naslovom »Druga stran« za Zavod Flota. Trenutno sodeluje s plesno kompanijo SILK Fluegge in pleše v novi solo kreaciji z naslovom »7 easy tricks to manipulate your peeps in 40 minutes«.
DAMIÁN CORTÉS ALBERTI se je rodil v Argentini. Ples je študiral na Universidad Nacional del Arte (UNA), v plesni šoli Arte XXI in v Teatro Colon v Buenos Airesu. Pred plesno izobrazbo je zaključil triletno igralsko izobrazbo na U.N.C. Univerzi v Cordobi. Leta 2005 je postal član ansambla Baleta Contemporaneo del Teatro San Martin v Buenos Airesu, kjer je sodeloval s priznanimi koreografi, kot so Mauricio Wainrot, Marc Ribaud, Richard Wherlock in drugi. Od leta 2008 do 2010 je bil član španske skupine Art Transit Dansa Barcelona pod vodstvom Marie Rovire. V sezonah 2011–2012 in 2012–2013 je bil član državnega plesnega ansambla Darmstadt v Nemčiji pod vodstvom Mei Hong Lin. Leta 2013 se je preselil v Deželno gledališče “Ballet Linz” v Avstrijo prav tako pod vodstvom Mei Hong Lin, kjer je ostal vse do sezone 2016-2017. Od takrat deluje kot samostojni plesalec, igralec, koreograf in učitelj s produkcijami v Avstriji, na Hrvaškem, v Nemčiji, Španiji in Južni Koreji.
Trenutno končuje doktorat iz umetnosti na Anton Bruckner Privatuniversität v Linzu, kjer je leta 2019 diplomiral kot magister umetnosti plesne vzgoje.