Oranžni I
- 33,00 EUR 33
- 26,00 EUR 26
- 20,00 EUR 20
- 13,50 EUR 13,50
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Odgovorni organizator i prodavač
Cankarjev dom- Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 2417 300
- [email protected]
- www.cd-cc.si
Orkester Slovenske filharmonije
Dirigent: George Pehlivanian, klavir: Dubravka Tomšič Srebotnjak
Program:
Alojz Srebotnjak, Slovenica
Franc Liszt, Koncert za klavir in orkester št. 1 v Es-duru, S. 124
Béla Bartók, Glasba za godala, tolkala in čelesto
V skladbi Slovenica Alojz Srebotnjak, ki letos praznuje 80. rojstni dan, skuša (po lastnih besedah) »folklorni element v originalni obliki kot citat postaviti v nov zvočni prostor z različnimi barvnimi kombinacijami.«
Nastanek Prvega klavirskega koncerta sodi v čas velikih izvajalskih uspehov Franza Liszta (1839.), vendar pa je delo končno obliko dobilo šele leta 1849. Sledila je še ena revizija (1853.). Koncert je krstil skladatelj (leta 1855) pod taktirko Hectorja Berlioza.
Glasbo za godala, tolkala in čelesto je Béli Bartóku naročil znani glasbeni mecen, švicarski dirigent Paul Sacher in jo (21. januarja 1937) krstil z Baselskim komornim orkestrom. Glavna značilnost skladbe je simetrija – v glasbi in prostoru, saj je skladatelj godala razdelil v dve samostojni skupini. Med njiju je postavil tolkala, harfo in instrumente s tipkami (klavir in čelesto).
Dirigent: George Pehlivanian, klavir: Dubravka Tomšič Srebotnjak
Program:
Alojz Srebotnjak, Slovenica
Franc Liszt, Koncert za klavir in orkester št. 1 v Es-duru, S. 124
Béla Bartók, Glasba za godala, tolkala in čelesto
V skladbi Slovenica Alojz Srebotnjak, ki letos praznuje 80. rojstni dan, skuša (po lastnih besedah) »folklorni element v originalni obliki kot citat postaviti v nov zvočni prostor z različnimi barvnimi kombinacijami.«
Nastanek Prvega klavirskega koncerta sodi v čas velikih izvajalskih uspehov Franza Liszta (1839.), vendar pa je delo končno obliko dobilo šele leta 1849. Sledila je še ena revizija (1853.). Koncert je krstil skladatelj (leta 1855) pod taktirko Hectorja Berlioza.
Glasbo za godala, tolkala in čelesto je Béli Bartóku naročil znani glasbeni mecen, švicarski dirigent Paul Sacher in jo (21. januarja 1937) krstil z Baselskim komornim orkestrom. Glavna značilnost skladbe je simetrija – v glasbi in prostoru, saj je skladatelj godala razdelil v dve samostojni skupini. Med njiju je postavil tolkala, harfo in instrumente s tipkami (klavir in čelesto).
Več na spletni strani Cankarjevega doma.