Oranžni II
- 33,00 EUR 33
- 26,00 EUR 26
- 20,00 EUR 20
- 13,50 EUR 13,50
- Processing costs fee per ticket is 1 EUR. Tax is included.
- Odgovorni organizator i prodavač
Cankarjev dom- Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 2417 300
- [email protected]
- www.cd-cc.si
Orkester Slovenske filharmonije
Dirigent: Matthias Pintscher, klavir: Orion Weiss
Program:
Matthias Pintscher, Proti Ozirisu
Aleksander Skrjabin, Koncert za klavir in orkester v fis-molu, op. 20
Ludwig van Beethoven, Simfonija št. 3 v Es-duru, op. 55, »Eroica«
Dirigenta Matthiasa Pintscherja bomo spoznali tudi kot skladatelja – Proti Ozirisu je ena izmed štirih kratkih skladb, nastalih po naročilu Berlinske filharmonije za izvedbo ob Holstovih Planetih.
Klavirski koncert Aleksandra Skrjabina je bil napisan v naglici, le nekaj dni pred poroko. Delo ne kaže značilnosti skladateljeve bodoče glasbene filozofije in jezika. Nastalo je pod vplivom Chopinove glasbe in je po obliki, harmonijah in temah za devetdeseta leta devetnajstega stoletja zelo konvencionalno.
O Beethovnovi Eroici in njeni vlogi v zgodovini glasbe je napisanih že nešteto strani, a bi bile dovolj že besede Hectorja Berlioza: »Eroica je tako močna v zasnovi in izpeljavi, njen stil je tako zgoščen in navdušujoč, oblika tako poetična, da jo lahko primerjamo le z največjimi deli stvarnika.«
Več na spletni strani Cankarjevega doma.
Dirigent: Matthias Pintscher, klavir: Orion Weiss
Program:
Matthias Pintscher, Proti Ozirisu
Aleksander Skrjabin, Koncert za klavir in orkester v fis-molu, op. 20
Ludwig van Beethoven, Simfonija št. 3 v Es-duru, op. 55, »Eroica«
Dirigenta Matthiasa Pintscherja bomo spoznali tudi kot skladatelja – Proti Ozirisu je ena izmed štirih kratkih skladb, nastalih po naročilu Berlinske filharmonije za izvedbo ob Holstovih Planetih.
Klavirski koncert Aleksandra Skrjabina je bil napisan v naglici, le nekaj dni pred poroko. Delo ne kaže značilnosti skladateljeve bodoče glasbene filozofije in jezika. Nastalo je pod vplivom Chopinove glasbe in je po obliki, harmonijah in temah za devetdeseta leta devetnajstega stoletja zelo konvencionalno.
O Beethovnovi Eroici in njeni vlogi v zgodovini glasbe je napisanih že nešteto strani, a bi bile dovolj že besede Hectorja Berlioza: »Eroica je tako močna v zasnovi in izpeljavi, njen stil je tako zgoščen in navdušujoč, oblika tako poetična, da jo lahko primerjamo le z največjimi deli stvarnika.«
Več na spletni strani Cankarjevega doma.