ČAROVNIK S FAGOTOM (ab MODRI)
- 14,00 EUR Prvi prostor
- 13,00 EUR Drugi prostor
- Pri nakupu se zaračuna strošek obdelave naročila v vrednosti 1 EUR z DDV na vstopnico.
- Odgovorni organizator in prodajalec
Kulturni dom Franca Bernika Domžale- Ljubljanska cesta 61, 1230 Domžale
- +386 (0)1 7225 050
- [email protected]
- www.kd-domzale.si
Sergio Azzolini je nedvomno eden največjih fagotistov današnjice. Ne bi izgubljal besed z opisom in citatih iz njegovih službenih biografij in bi se omejil le na nekaj lastnih zaznavanj iz peščice najinih glasbenih srečanj.
Sergio je zame glasbenik, umetnik, ki sicer uradno igra fagot, pa vendar v njegovih rokah ta ne preveč popularni inštrument zveni kot marsikatero bolj znano glasbilo. Po potrebi se kameleonsko spremeni v oboo, violino, čelo, violo ... ki zna na enem samem tonu zamenjati celotno paleto barv od nedolžno bele, preko najbolj zapeljivih rdečih odtenkov, pa vse do strogih sivo-črnih odtenkov. Njegov ton pa ne samo da je "multi colour in high definition”, ampak celo diši bolj kot "dutty free” oddelek na frankfurtskem letališču in ima v sebi tudi "aircondition system”, ki je zmožen greti in hladiti od ledišča do topljivosti v treh sekundah. Poleg tega pa bi lahko na njegovih koncertih lahko uživali in celo doumeli potek glasbenih fraz tudi gluhi, saj je njegova telesna govorica kot neke vrste "podnapis” za to, kar se dogaja v glasbi.
Mogoče je ta celostni čutni nagovor, ki žari iz njegovega muziciranja, eden izmed glavnih razlogov zakaj je njegovo glasbeno izražanje tako močno?! Seveda pa za to čutno paleto stoji enormno znanje, tako teoretično kot tudi praktično, tisoče prebranih manuskriptov, baročnih in klasičnih knjig o izvajalni praksi ter ure in ure inteligentnega vadenja in budnega muziciranja z drugimi. Sergio je verjetno rekorder v neprekinjenem muziciranju. Že v mladosti so s kolegi tekmovali in prekoračili vse konvencije normalnega, ko se ne štejejo več ure, temveč dnevi ...
S posebnim žarom se posveča baročni in klasični literaturi in s predanostjo petletnega otroka odkriva še neznano. Najdeno poosebi in interpretira kot največji biser literature. V njegovih izvedbah zazvenijo za marsikoga povprečni komponisti iz tistega časa kot največji mojstri, tako da se največji skeptiki in kritiki vsaj za trenutek (oz .do izvedbe koga drugega) verjamejo in se sprašujejo, kako je to možno, da je svet spregledal tega komponista.