Za organizatorje

Na spletnem portalu www.mojekarte.si in v mreži Mojekarte.si vam ponujamo utečene storitve, ki jih po potrebi prilagajamo tako, da se kar najbolj prilegajo potrebam in posebnostim vaših prireditev ali dogodkov.

Priporočila za objavo v tiskanih in elektronskih medijih.

SPLETNI PORTAL www.mojekarte.si

Spletni portal vam ponuja:

  • podstran z vašimi kontaktnimi podatki in logotipom
  • oglaševanje prireditev na vstopni strani in podstraneh portala
  • pošiljanje e-novic na elektronske naslove naročnikov
  • varno plačevanje nakupov s kreditnimi karticami in drugimi plačilnimi sredstvi
  • zasebnost in varnost obiskovalcev
  • izmenjavo informacij o prireditvah s partnerskimi portali
  • zanesljivo 24-urno delovanje vse dni v letu

KLICNI CENTER MOJEKARTE.SI

Klicni center ponuja sledeče storitve:

  • prodajo vstopnic preko telefona
  • dostavo kupljenih vstopnic po pošti
  • svetovanje in pomoč uporabnikom
  • druge storitve, ki so potrebne za zadovoljstvo obiskovalcev in organizatorjev

PROMOCIJSKO PRODAJNA MREŽA MOJEKARTE.SI

Obiskovalci prireditev, ki dajejo prednost osebnemu stiku, se bodo z veseljem posluževali storitev prijaznega osebja na naših prodajnih mestih. Najboljše lokacije po vsej Sloveniji zagotavljajo:

  • ažurne informacije o vaših prireditvah
  • distribucijo vaših promocijskih materialov
  • dolge odpiralne čase

DODATNE STORITVE

Osnovne storitve za organizatorje prireditev dopolnjujejo:

  • blagajna za prodajo vstopnic na prireditvenem objektu
  • akreditacijski center na prireditvenem objektu
  • tiskanje akreditacij, vabil, gratis kart, nagradnih kuponov, dovolilnic, itd.
  • napredna rešitev za elektronsko preverjanje vstopnic in kontrolo vstopa obiskovalcev
  • storitve tretjih partnerjev
  • 16 urno svetovanje in pomoč vse dni v letu

KONKURENČNE PREDNOSTI

Med konkurenčnimi prednostmi želimo izpostaviti:

  • profesionalno in izkušeno ekipo s 15-letnim pedigrejem v dejavnosti
  • posluh za vaše izzive in njihovo celovito obravnavo
  • poznavanje zakonitosti in posebnosti trga
  • poznavanje tehnologij, predpisov, trženja, logistike, poslovnih procesov, itd.
  • rešitve, ki dajejo praktične odgovore na vaše izzive ter so preverjene v različnih okojih in najbolj zahtevnih pogojih delovanja

10 RAZLOGOV ZA SODELOVANJE Z DISTRIBUCIJO MOJEKARTE.SI


1. Informacije o vaši prireditvi bodo dosegle bistveno večji krog potencialnih obiskovalcev, kot ste ga sposobni doseči sami.

2. S povečanjem dosega informacij, se poveča tudi potencial ciljnih publik, ki jih nagovarjate z vašo prireditvijo ali dogodkom.

3. Večja prepoznavnost vaše prireditve ali dogodka dviguje interes na strani potencialnih publik.

4. Zmanjšajo se vaša tveganja, kot na primer: napačno oblikovane cene, konkurenčne prireditve v istem obdobju in podobno.

5. Dobro organizirana predprodaja vam omogoča boljše načrtovanje potrebnih virov za izvedbo samega eventa.

6. Marketinške, prodajne in druge stroške prireditve boste lažje optimirali.

7. Razprostranjena distribucijska mreža omogoča, da je možno karto za vašo prireditev kupiti domala 'na vsakem koraku' ter 24 ur vsak dan v tednu.

8. Vaša prireditev in vi kot organizator boste deležni učinka sinergij, ki jih na portalu Mojekarte.si ustvarja ponudba različnih žanrov, prireditev, dogodkov in organizatorjev.

9. Karta za vašo prireditev bo sprožila 'WOW' efekt pri kupcih in sponzorjih dogodka.

10. Z vami bomo delili 25-letne profesionalne izkušnje v prireditvenem biznisu in vam svetovali najboljše rešitve.

O prireditvah, ki jih predstavljamo na našem portalu in Facebook-u se govori, to pa je v tem poslu zelo pomembno, včasih pa je to celo ključni faktor vašega uspeha.

KONTAKT in INFORMACIJE

Programski atelje A&Z, informacijski inženiring d.o.o.
Cesta na Brdo 17, SI-1000 Ljubljana, Slovenija, EU

E: [email protected]
I: www.mojekarte.si
T: +386 1 25 72 906 | +386 1 25 72 907
F: +386 1 25 72 908

POMOČ in PODPORA

E: [email protected]
Oddaljena pomoč: Team Viewer