PRIJAVA/REGISTRACIJA V SISTEM

Preden začnete z nakupom se morate v sistem prijaviti s svojim e-poštnim naslovom in geslom. To storite tako, da desno zgoraj kliknete na 'Prijavite se'.

Če v sistem še niste prijavljeni se morate registrirati (registracija je brezplačna). Kliknite na 'Prijavite se', na desni strani izberite 'Postanite uporabnik' in v obvezna polja vpišite svoje podatke. Vse podatke lahko kasneje tudi urejate ali dopolnite.

MOJ RAČUN

Po uspešni prijavi vam sistem na vrhu strani izpiše 'Moj račun'. Ob postavitvi miške nanj se vam ponudi spustni seznam s ponujenima 'Moj račun' in 'Odjavi se', prav tako se izpiše vaš e-poštni naslov, s katerim ste se vpisali v sistem. S klikom na 'Moj račun' lahko:

  • preverite datum in uro zadnjega obiska in registracije,
  • urejate svoje podatke, ki ste jih vnesli ob registraciji,
  • spremenite geslo,
  • preverite svoje nakupe in natisnete vstopnice tako, da kliknete na številko naročila,
  • urejate kartico dobroimetja.

POZABLJENO GESLO

V primeru, da ste pozabili geslo lahko zaprosite za novega. Kliknite na 'Prijavite se' in pod polji za vnašanje izberite Pozabil/a sem geslo. Vpišite svoj e-poštni naslov in sistem vam bo poslal novo geslo (preverite tudi nezaželeno - spam pošto). Geslo, ki ste ga dobili prepišite, da med operacijo kopiraj - prilepi ne prilepite odvečnih znakov sporočila. Po uspešni prijavi si geslo lahko zamenjate v zavihku 'Moj račun'.

KOŠARICA

'Košarica' se nahaja na vrhu strani in je namenjena pregledu tekočih (še ne zaključenih oziroma kupljenih vstopnic). V oklepaju poleg košarice je zapisano število prireditev, za katere želite kupiti vstopnice.

V primeru, da želite izbrisati vsa naročila, ki jih imate v košarici, kliknite nanjo in sistem vam bo prikazal vstopnice za vse prireditve, ki ste jih želeli kupiti. Za izbris posamezne prireditve (vstopnice) kliknite na koš.

ISKANJE PRIREDITEV

Določeno prireditev lahko poiščemo na več načinov in sicer:
  • lahko jo izberete direktno iz prve strani, kjer so objavljene nove, izpostavljene in najbolj iskane prireditve
  • s klikom na gumb Prireditve, kjer vam sistem kronološko izpiše vse prireditve
  • s pomočjo splošnega iskalnika, ki se nahaja na vrhu strani. V iskalnik vpišete ključne besede, kot so naslov prireditve, žanr, lokacija, čas ...

NAKUP VSTOPNIC

Ko najdete želeno prireditev lahko vstopnico kupite neposredno iz seznama s klikom na gumb 'Nakup vstopnic', ki se nahaja desno od naslova prireditve. Za podrobnejši opis prireditve kliknite na naslov prireditve. Preusmerjeni ste na stran dogodka, kjer lahko prav tako nadaljujete z nakupom. 'Nakup vstopnic' v tem primeru najdete pod naslovom prireditve.

Posamezno naročilo (transakcija) je lahko omejeno s številom (enakih ali različnih) vstopnic – odvisno od strategije prodaje organizatorja. V spletni trgovini lahko opravite neomejeno število nakupov (transakcij). Izjema so le posamezne prireditve, ko se organizator odloči drugače.

Potek za nakup vstopnic:

  • izbira sedežev oziroma število vstopnic
  • izbirna načina za prevzem oziroma dostavo vstopnic (možnost izbire imate le med opcijami, ki jih omogoča organizator):

a. [email protected],

b. priporočena pošta (Pošta Slovenije),

c. voucher,

d. po povzetju (Pošta Slovenije).

  • izbira med plačilnimi sredstvi, ki so na voljo: kreditne in plačilne kartice, VALÚ, kartica dobroimetja/darilna kartica, PayPal, NLB klik, Abanet, mBills, UPN nalog, po povzetju (samo Slovenija)
  • preverite vnesene podatke o izbranih vstopnicah, plačilnem sredstvu ter načinu dostave
  • potrditev nakupa.

Od zadnje posodobitve košarice imate 20 minut, da dokončate transakcijo.

IZBIRA SEDEŽEV

Ob kliku na gumb 'Nakup vstopnic' vas sistem poveže na naslednjo stran, kjer lahko izbirate med različnimi vstopnicami in sedeži.

V primeru, da na prireditvi velja sedežni red, s klikom na sedež označimo želene sedeže. Če želimo sedež odznačiti ponovno kliknemo nanj.

Legenda:

  • zelena barva označuje proste sedeže,
  • morda barva označuje izbrane sedeže,
  • bela barva označuje zasedene sedeže.

V primeru, da prireditev nima določenega sedežnega reda vam sistem ponudi možnost, da izberete število vstopnic. Privzeta nastavitev sistema je brez izbranih vstopnic.

Za primer, če želite kupiti dve vstopnici izberite število 2 in sistem bo dodal dve vstopnici. Če želite dodati še eno vstopnico kliknete na število 1 in sistem bo dodal oziroma prištel še eno vstopnico, skupno boste torej imeli 3 vstopnice.

Pri nekaterih prireditvah je potrebno število vstopnic vpisati in klikniti 'V redu', v drugem primeru število vstopnic izberemo s klikom na številko.

V primeru, da je organizator določil popust na določene statusne skupine, lahko tega izkoristite tako, da na skrajno desni od izbrane vstopnice spremenite status. Izbrani status je označen z zeleno kljukico.

Posamezno vstopnico iz naročila izbrišete tako, da na skrajno desni strani pritisnete X in sistem bo izbrisal eno vstopnico. V primeru, da želite izbrisati celotno naročilo kliknite na koš, ki je na vrhu naročila, na skrajno desni od naslova prireditve.

KAKO IZBRIŠEM POSAMEZNO VSTOPNICO IN KAKO CELOTNO NAROČILO?

Posamezno vstopnico iz naročila izbrišete tako, da na skrajno desni strani pritisnete X in sistem bo izbrisal eno vstopnico.

V primeru, da želite izbrisati celotno naročilo kliknite na koš, ki je na vrhu naročila.Če želite izbrisati več naročil hkrati, na vrhu strani kliknite na 'Košarico' in sistem vam bo prikazal vstopnice za vse prireditve, ki ste jih želeli kupiti. Za izbris posamezne prireditve (vstopnice) kliknite na koš.

NAČIN DOSTAVE

Izbirate lahko med naslednjimi načini dostave oziroma prevzema:

  • [email protected] - možnost tiskanja vstopnice na vašem tiskalniku;
  • Pošta - vstopnice prejmete po pošti najkasneje v treh delovnih dneh od naročila (vnesite ustrezne podatke za dostavo po pošti);
  • Voucher - potrdilo o nakupu, ki ga natisnete in z njim prevzamete vstopnice na blagajni organizatorja pred predstavo oziroma v času uradnih ur;
  • Po povzetju (samo Slovenija) - možnost plačila po povzetju ponujena v primerih, ko je čas med datumom dogodka in nakupa večji kot 30 delovnih dni; vstopnice prejmete po pošti najkasneje v treh delovnih dneh od naročila (vnesite ustrezne podatke za dostavo po pošti).

Pri načinu dostave po pošti so stroški poštnine (priporočeno s povratnico)

po Sloveniji: 3,40€

tujina: 8€

možnost plačila po povzetju (samo Slovenija): 5,40€ + manipulativni stroški Pošte Slovenije

Cenik stroškov poštnine velja od 1. 1. 2020.

OPOMBA: V primerih, ko pošiljko dostavi Pošta Slovenije, vam bodo zaračunali manipulativne stroške plačila z njihovim UPN nalogom skladno z njihovim cenikom.

Postopek izbire sedežev in izbire dostave končate s potrditvijo na gumb 'K blagajni'.

NAČIN PLAČILA

Preko spletne trgovine mojekarte.si vam je omogočen najširši izbor plačilnih sredstev:

  • Kreditne in plačilne kartice (Eurocard/Mastercard, Visa, Visa-Electron, Activa (pametna kartica), Activa Maestro (pametna kartica), Activa Mastercard (pametna kartica) - pri pametnih karticah potrebujete čitalec za spletne nakupe, ki jih izdaja banka)
  • VALÚ (imetniki naročnine pri Telekomu Slovenije in A1 – ima limit za mesečne nakupe, višino limita preverite pri ponudniku storitve VALÚ Moneta)
  • Kartica dobroimetja/darilna kartica
  • PayPal (pri storitvi PayPal zaračunavamo stroške storitve – booking fee)
  • NLB klik (možnost plačila preko računalnika, ki ima naložen certifikat za plačevanje z NLB klikom, ne velja za poslovni NLB klik. Sistem vas avtomatsko poveže na vašo plačilno stran, kjer potrdite znesek nakupa in počakate, da sistem sprocesira plačilo. Pri tem je potrebno počakati nekaj trenutkov! Po zaključenem plačevanju na strani banke vas sistem vrne na spletno stran mojekarte.si, kjer zaključite z nakupom.)
  • Abanet (možnost plačila preko računalnika, ki ima naložen certifikat za plačevanje z ABAnetom. Sistem vas avtomatsko poveže na vašo plačilno stran, kjer potrdite znesek nakupa in počakate, da sistem sprocesira plačilo. Pri tem je potrebno počakati nekaj trenutkov! Po zaključenem plačevanju na strani banke vas sistem vrne na spletno stran mojekarte.si, kjer zaključite z nakupom.)
  • mBills (možnost plačila za uporabnike, ki imajo naloženo aplikacijo mBills)
  • Plačilni nalog UPN (plačilni nalog morate poravnati v roku 24 ur od potrditve naročila. Izbira plačila s plačilnim nalogom je omogočena samo v primeru, ko je dogodek oddaljen več kot 3 delovne dni.)
  • Plačilo po povzetju (možnost plačila po povzetju velja samo v Sloveniji. Izbira plačila po povzetju je omogočena samo v primeru, ko je dogodek oddaljen več kot 30 delovnih dni.)

OPOZORILO: Sistem plačevanje s kreditnimi karticami ni stvar ponudnika vstopnic (spletne strani mojekarte.si), plačevanje se izvaja na bančni spletni strani! Vse pogoje plačevanja in varnostne protokole določa in vrši banka.

V kolikor bi želeli račun za pravno osebo, lahko to označite pod izbiro plačilnega sredstva.

Postopek izbire končate s potrditvijo na gumb 'Nadaljuj'.

DOSTAVA PO POŠTI

V primeru dostave po pošti je potrebno navesti ustrezne podatke za dostavo vstopnic (ime, priimek, naslov, poštna številka, naziv pošte). Preverite, da so vneseni podatki pravilni in da so isti podatki navedeni tudi na vašem poštnem nabiralniku. Postopek potrdite s klikom na gumb 'Nadaljuj'.

OPOMBA: Podatki, ki jih vnesete preko spletne strani, za dostavo vstopnic, so namenjeni izključno za izpis na kuverti za pošiljanje po pošti!

VNOS PROMOCIJSKE KODE

V primeru, da imate promocijsko kodo za določeno prireditev (promocijsko kodo določa organizator prireditve), jo vpišite 3. koraku nakupa. Pod povzetkom vašega naročila je gumb 'Imam promocijsko kodo'. Promocijsko kodo vpišite v polje in pritisnite 'Vnesite'. Priporočamo, da kodo prepišete, saj lahko med operacijo kopiraj - prilepi prilepite odvečne znake sporočila. V kolikor promocijska koda ni pravilna vam bo sistem izpisal Promocijska koda ne obstaja, v nasprotnem primeru vam izpiše vneseno kodo, popust pa je viden na isti strani.

PREVERITE VNESENE PODATKE

Preverite pravilnost izbranih vstopnic, sedežev, plačilnega sredstva, ter naslova za dostavo. Tu so izpisani vsi podatki o nakupu; PRED POTRDILOM PLAČILA LE-TE PONOVNO PREVERITE, saj je nakup prek spleta dokončen.

Nadaljujete s klikom na gumb 'Potrdi in plačaj'.

POTRDITEV NAKUPA

S klikom na gumb 'Potrdi in plačaj' se bodo podatki prek varne povezave prenesli do centra za avtorizacijo.

Plačevanje s kreditnimi in plačilnimi karticami

Gumb 'Potrdi plačilo' zažene postopek plačevanja, ki ga ni mogoče prekiniti. Pri plačilu s kreditnimi karticami je potrebno vnesti št. kartice (številka kartice se razlikuje od številke transakcijskega računa), CVV2/CVC2 številko (najdete na hrbtni srani kartice na podpisnem traku) ter veljavnost kartice (mesec, leto). Varnostno geslo vam banka pošlje na elektronski čitalec ali preko SMS sporočila. Gre za varnostni ukrep vaše banke, ki zmanjšuje zlorabo spletnih nakupov.

Plačevanje z VALÚ

Pri izbiri VALÚ-ja ste v zadnjem koraku nakupa preusmerjeni na spletni vmesnik, ki vas vodi čez postopek zaključka nakupa. Ko je plačilo izvedeno, se samodejno vrnete na portal mojekarte.si, kjer boste prejeli obvestilo o uspešno opravljenem nakupu.

Plačevanje z mBills

Pri izbiri mBills ste v zadnjem koraku nakupa preusmerjeni na stran, kjer se vam izriše QR koda, ki jo skenirate s svojo mobilno napravo, na kateri imate nameščeno aplikacijo mBills. Ta vas vodi čez celoten postopek zaključka nakupa. Ko je plačilo izvedeno, boste prejeli obvestilo o uspešno opravljenem nakupu.

Če je bilo plačilo uspešno izvedeno se vam odpre potrdilo o nakupu, v primeru, da ste pri načinu dostave izbrali VOUCHER (24 mestna serijska številka s črtno kodo). To potrdilo si ali natisnete, ali prepišete 24 številko, ali pokažete voucher prek pametnega telefona in z njim prevzamete vstopnice na blagajni organizatorja pred predstavo, oziroma v času uradnih ur.

V primeru izbire dostave po pošti se vam na ekranu pojavi odprta kuverta. Vsa naročila do 12. ure bodo oddana na pošto še istega dne ali najkasneje v roku 3 delovnih dni. Zaprta kuverta pomeni, da so bile vstopnice oddane na pošto. Pošiljka prispe do naslovnika najkasneje v treh delovnih dneh.

OPOZORILO: V primeru, da pride do prekinitve v povezavi s spletno s stranjo uspešnost nakupa preverite v rubriki "Moji nakupi", ki se nahaja desno zgoraj ob prijavi v sistem.

KAKO PREVERIM, ALI JE NAKUP USPEŠNO OPRAVLJEN?

Vsi uspešno opravljeni nakupi so zabeleženi v 'Moj račun', v rubriki 'Zadnji nakupi' (prikazani so zadnji trije uspešni nakupi, za več nakupov kliknite 'Prikaži več') v rubriki, ki je vidna ob prijavi v sistem desno zgoraj. Tu se lahko prepričate, ali je nakup dejansko opravljen, v primeru da pride do motnje pri nakupovanju.

Vstopnice si lahko iz vašega računa tudi ponovno natisnete. To storite tako, da pod kategorijo 'Zadnji nakupi' kliknete na številko vašega naročila. Odprla se vam bo nova stran z vsemi informacijami o nakupu. Za tisk voucherja oziroma vstopnic kliknite na črtno kodo oziroma tiskalnik.

Načeloma po zaključenem nakupu prejmete obvestilo o uspešnosti nakupa na e-poštni naslov, s katerim ste prijavljeni v sistem, na ekranu pa se vam izpiše rezultat uspešnosti nakupa:

  • v primeru, da se za način dostave označili [email protected] se vam bodo vstopnice izpisale na ekran, te si natisnete in z njimi vstopate na prireditev
  • v primeru, da se za način dostave označili Voucher se vam bo izpisal na ekranu, le tega si natisnete in z njim prevzamete vstopnice na blagajni pred dogodkom, oziroma v času uradnih ur
  • vse pošiljke naročene do 12 ure pa so odposlane še isti dne ali najkasneje v roku 3 delovnih dni priporočeno s povratnico, vendar poštna dostava po pogodbi lahko traja tri delovne dni, po zaključenem nakupu se vam bo na ekranu izrisala (odprta) kuverta, v rubriki 'Moji nakupi' so pošiljke oddane na pošto označene z zaprto kuverto
  • isto velja za izbran način dostave po povzetju

ALI LAHKO PREKO SPLETA KUPUJEM Z BANČNO KARTICO?

Vsa plačilna sredstva, ki jih lahko uporabljate na našem portalu, so navedena v rubriki Splošni pogoji uporabe. Nakup prek spleta omogoča plačilo s kreditno in plačilno kartico, VALÚ-jem, kartico dobroimetja, PayPal-om, NLB klikom, Abanetom, mBills in plačilnim nalogom UPN.

ALI JE VSTOPNICE MOGOČE NAROČITI VNAPREJ, PRED ZAČETKOM PRODAJE?

Ne. Sistemski vklop prodaje vstopnic organizator izvede na vseh prodajnih mestih, tudi na portalu, hkrati.

ALI LAHKO VSTOPNICE REZERVIRAM?

Sistem individualnih rezervacij ne omogoča. Možen je le nakup.

OB NAKUPU SE MI NI IZPISALO POTRDILO O NAKUPU

Kljub uspešno opravljenem nakupu se lahko zgodi, da se neposredno po plačilu na vašem ekranu potrdilo o nakupu ne izpiše.

V tem primeru svetujemo, da nekoliko kasneje uspešnost nakupa preverite rubriki "Moji nakupi", kjer si lahko tudi natisnete potrdilo o nakupu/voucher/vstopnice.

V primeru, da po uspešno opravljenem nakupu na seznamu v "Moji nakupi" niste našli ustreznega potrdila/voucherja, ste najverjetneje nakup opravljali pod drugim uporabniškim imenom (z drugim e-mail naslovom), kot prejšnjič. V tem primeru se odprejo novi "Moji nakupi", zato bodite pozorni, pod katero prijavo pregledujete stanje nakupov.

V primeru, da se ob nakupu izpiše obvestilo "Transakcija ni bila uspešna" itd. ter tudi v rubriki "Moji nakupi" ne najdete potrdila o nakupu/voucherja za izbrano prireditev, nakup po vsej verjetnosti ni bil opravljen. Vzroki za neuspešen nakup so različni, npr. zavrnjene transakcije s strani matičnih bank, klik drugega obiskovalca na iste sedeže v trenutku vašega nakupa, motnje v dostopu do strežnkiov izbranih organizatorjev itd. Za več informacij o neuspešnem nakupu nam na e-mail [email protected] pošljite datum/uro nakupa, naziv predstave, e-mail naslov, ki ste ga uporabili ob nakupu, uporabljeno plačilno sredstvo in v katerem koraku nakupa je prišlo do težave.

ALI JE POTRDILO O NAKUPU NUJNO POTREBNO NATISNITI NA TISKALNIK?

Ne, lahko izpišete samo številko potrdila o nakupu, ki jo predložite ob zamenjavi za vstopnico na blagajni organizatorja oz. na naših prodajnih mestih ali potrdilo pokažete prek svojega pametnega telefona.

V primeru, ko organizator na lokaciji prireditve zagotovi kontrolo pristopa, se namesto voucherja izpiše vstopnica ([email protected] ticket), s katero lahko vstopate neposredno na prireditveni prostor. Vstopnico lahko pokažete prek svojega pametnega telefona ali jo predhodno natisnete (uporabite laserski tiskalnik in vstopnice natisnite na A4 format).

ALI SI Z NAKUPOM ZAGOTOVIM DOLOČEN SEDEŽ?

V primeru, da izbrana prireditev ponuja sedežni red, si ga s klikom na izbrani sedež ter plačilom zanesljivo zagotovite, saj ga sistem ob tem umakne iz prodaje. Na potrdilu o nakupu se izpišeta tudi vrsta in številka sedeža ter vhod/segment.

V primeru, da na prireditvi velja prosta izbira sedežev, točno določenega sedeža nimate zagotovljenega.

KAKO DOBIM VSTOPNICE, KI JIH KUPIM PREKO SPLETA?

Ob nakupu na naši spletni strani, lahko v okencu 'Izberite način dostave' (v 1. koraku nakupa), izbirate med dostavo vstopnic po pošti (najkasneje tri delovne dni pred predstavo), potrdilom o nakupu – voucher ali [email protected] vstopnicami.

Če ste izbrali Voucher, se po kliku na plačilo na vašem ekranu izpiše voucher, ki ga natisnete, pokažete na pametnem telefonu ali prepišete njegovo številko. Ob zamenjavi za vstopnico ga predložite blagajniku. Voucher lahko zamenjate za vstopnico samo na blagajni organizatorja.

Če ste izbrali [email protected], se po kliku na plačilo na vašem ekranu izpišejo vstopnice, ki jih natisnete ali pokažete prek pametnega telefona. S takšno vstopnico lahko direktno vstopite na prireditveni prostor.

In če nimate tiskalnika, da bi natisnili vstopnico? Na vsaki vstopnici je tudi številka voucherja - prepišite jo in jo predložite na blagajni organizatorja ali pa vstopnico pokažite na vašem pametnem telefonu.

ALI NA BLAGAJNAH ORGANIZATORJEV OBSTAJA POSEBNO OKENCE ZA ZAMENJAVO VOUCHERJEV?

Za zagotovitev posebnega okenca za zamenjavo voucherjev na blagajni se odloči organizator sam.

POSKUŠAM OPRAVITI NAKUP, VENDAR MI SPLETNO STRAN ODPIRA ŽE 5 MINUT...

Najpogostejši vzrok je v kakovosti oziroma hitrosti internetne povezave, ki jo uporabljate. 'Počasnost' spletne strani pa je lahko tudi posledica trenutnega velikega obiska, torej preobremenjenosti spletne strani. To se dogaja predvsem v času začetka prodaje vstopnic za aktualne, največkrat športne prireditve.

ALI LAHKO KUPIM VSTOPNICE NA DAN PRIREDITVE?

Načeloma lahko vstopnice kupite na dan prireditve na vseh naših prodajnih mestih in na blagajni prireditve, v kolikor niso že prej razprodane. Čas do kdaj se bodo vstopnice prodajale na portalu mojekarte.si določa organizator.

PO TREH POSKUSIH MI ŠE VEDNO NE USPE NAROČITI IN PLAČATI VSTOPNIC

Nakup vstopnic večino časa poteka nemoteno. Vendar vas naprošamo, da v primeru težav kontaktirate podporo spletne strani za hitro diagnostiko napake. Posredujete čim natančnejše podatke o nakupu:

  • datum/uro nakupa
  • naziv predstave
  • število vstopnic
  • e-mail naslov, ki ste ga uporabili ob nakupu
  • uporabljeno plačilno sredstvo
  • v katerem koraku nakupa je prišlo do težave
  • obvestilo, ki se je ob težavi izpisalo

Kontakti podpore
E-poštni naslov: podpora(at)mojekarte.si
Telefonska številka: 041 662 002 (vsak delavnik med 9 in 15 uro)

PREK SPLETA SEM KUPIL/A VSTOPNICE ZA NAPAČNO PREDSTAVO, NAPAČEN DATUM PREDSTAVE, NAPAČNO KOLIČINO VSTOPNIC, ITD. PROSIM ZA STORNACIJO OZIROMA VRAČILO DENARJA

Nakup prek spleta je dokončen. V izogib pomotam je potek nakupa na našem portalu urejen tako, da kupec pregleda vse postavke nakupa pred klikom na 'Plačilo'.

Zadnje okence pred plačilom je namenjeno ravno možnosti spreminjanja odločitev kupca tako glede nakupa samega, kot tudi glede izbora sedežev, plačilnega sredstva, načina prevzema vstopnic itd. Po plačilu spremembe niso več mogoče, saj gre pri spletnem nakupu za izvedbo bančne transakcije neposredno ob kliku na 'Plačilo'. O tem, da je nakup dokončen, ter več o ostalih podrobnostih nakupa lahko preberete na našem portalu v kategoriji Splošni pogoji uporabe.

ZAKAJ IZBRANE PRIREDITVE NISEM NAŠEL V ISKALNIKU PO USTREZNI KATEGORIJI?

Označevanje prireditev in predstav s kategorijami sodi v sistemsko pripravo prireditev, ki jo izvajajo posamezni organizatorji sami. Še vedno se občasno zgodi, da je kakšna predstava pomotoma izpuščena oziroma ni vpisana v posamezno kategorijo. V takšnem primeru lahko uporabite splošni iskalnik, v katerega vpišete naslov prireditve.

PREKO SPLETA SEM KUPIL VSTOPNICE ZA PODJETJE - PROSIM ZA RAČUN ZA PRAVNO OSEBO

Programski atelje A&Z oz. mojekarte kot posrednik ne more izdajati računov za pravne osebe za že kupljene vstopnice, lahko pa si v postopku nakupa označite račun na pravno osebo in le ta se vam bo kreiral ob uspešno zaključenem nakupu.

KUPIL SEM VSTOPNICO ZA JUTRIŠNJO PRIREDITEV - ALI JO BOM PRAVOČASNO PREJEL PO POŠTI?

Dostava vstopnic po pošti je dodatna možnost, ki jo kupec sam izbere, označi ob nakupu in zanjo tudi plača stroške obdelave naročila in dostave vstopnic.

V nobenem primeru ni mogoče naročiti dostave po pošti za prireditev z datumom v naslednjem dnevu. Rok dostave je pri Pošti Slovenije tri delovne dni, zato to storitev tik pred iztekom tega roka za vsako posamezno predstavo izklopimo. Na spletni strani je to razvidno v okencu Način prevzema, kjer se izpiše samo možnost Voucher.

PO PLAČILU SEM UGOTOVIL/A, DA ZARAČUNAVATE STROŠKE STORITVE

Potek nakupa je urejen tako, da kupec preveri vse postavke svojega nakupa (vključno s stroškom posredovanja) še pred klikom na 'Plačilo'. V tem koraku ima tudi možnost izbrati drugo prireditev, sedeže, plačilno sredstvo itd., ali pa odstopiti od nakupa. Te in vse ostale podrobnosti nakupa so navedene v poglavjih Pomoč in Splošni pogoji uporabe.