PRIJAVA/REGISTRACIJA V SISTEM.

Preden začnete z nakupom se morate v sistem prijaviti s svojim e-poštnim naslovom in geslom. To storite tako, da desno zgoraj kliknete na 'Prijavite se'.

Če v sistem še niste prijavljeni se morate registrirati (registracija je brezplačna). Kliknite na 'Prijavite se', na desni strani izberite 'Postanite uporabnik' in v obvezna polja vpišite svoje podatke. Če želite vstopnice prejeti po pošti vnesite tudi podatke za dostavo. Vse podatke lahko kasneje tudi urejate ali dopolnite.

MOJ RAČUN.

Po uspešni prijavi vam sistem na vrhu strani izpiše vaš e-poštni naslov in 'Moj račun', kjer lahko urejate uporabniške nastavitve:

  • urejate svoje podatke, ki ste jih vnesli ob registraciji
  • preverite datum in uro zadnjega obiska
  • preverite svoje nakupe in natisnete vstopnice tako, da kliknete na številko naročila
  • urejate kartico dobroimetja

POZABLJENO GESLO.

V primeru, da ste pozabili geslo lahko zaprosite za novega. Kliknite na 'Prijavite se' in na desni strani izberite Ste pozabili vaše geslo? Vpišite svoj e-poštni naslov in sistem vam bo poslal novo geslo (preverite tudi nezaželeno - spam pošto). Geslo, ki ste ga dobili prepišite, da med operacijo kopiraj - prilepi ne prilepite odvečnih znakov sporočila. Po uspešni prijavi si geslo lahko zamenjate.

ISKANJE PRIREDITEV.

Določeno prireditev lahko poiščemo na več načinov in sicer:

  • lahko jo izberete direktno iz prve strani, kjer so objavljene nove, izpostavljene in najbolj iskane prireditve
  • s klikom na gumb Prireditve, kjer vam sistem kronološko izpiše vse prireditve
  • s pomočjo splošnega iskalnika, ki se nahaja na vrhu strani. V iskalnik vpišete ključne besede, kot so naslov prireditve, žanr, lokacija, čas, ...

NAKUP VSTOPNIC.

Ko najdete želeno prireditev lahko vstopnico kupite neposredno iz seznama z klikom na gumb 'Nakup>>'. Za podrobnejši opis prireditve kliknite na naslov ali sliko.

Posamezen nakup (transakcija) je omejen na dvajset (enakih ali različnih) vstopnic. V spletni trgovini pa lahko opravite neomejeno število nakupov (transakcij). Izjema so le posamezne prireditve, ko se organizator odloči drugače.

Potek za nakup vstopnic:

  • izbira sedežev oziroma število vstopnic
  • izbirna načina za prevzem oziroma dostavo vstopnic (možnost izbire imate le med opcijami, ki jih omogoča organizator, v nadaljevanju so navedene vsa plačilna sredstva, ki so na voljo: Voucher, Pošta, Po povzetju (samo Slovenija), print@home, Prodaja na prodajnih mestih
  • izbira načina plačila: NLB klik, ABAnet, Moneta, Kreditne kartice, UPN, PayPal, po povzetju
  • preverite vnesene podatke o izbranih vstopnicah, plačilnem sredstvu, ter načinu dostave
  • potrdite nakup: ustrezno izpolnite podatke plačilnega sredstva, ter shranite potrdilo

IZBIRA SEDEŽEV.

Ob kliku na gumb 'Nakup>>' vas sistem poveže na naslednjo stran, kjer lahko izberate med različnimi vstopnicami in sedeži. S klikom na sedež označimo želene sedeže. Če želimo sedež odznačiti ponovno kliknemo nanj.
Legenda:

  • Zelena barva označuje proste sedeže
  • Morda barva označuje izbrane sedeže
  • Siva barva označuje zasedene sedeže

V primeru, da prireditev nima določenega sedežnega reda vam sistem ponudi možnost, da izberete število vstopnic. Privzeta nastavitev sistema je brez izbranih vstopnic.
Za primer, če želite kupiti dve vstopnici izberite število 2 in sistem bo dodal dve vstopnici. Če želite dodati še eno vstopnico kliknete na število 1 in sistem bo dodal oziroma prištel še eno vstopnico, skupno boste torej imeli 3 vstopnice.
Pri nekaterih prireditvah je potrebno število vstopnic vpisati in klikniti 'Dodaj', v drugem primeru število vstopnic izberemo s klikom na številko.

Posamezno vstopnico iz naročila izbrišete tako, da na skrajno desni strani pritisnete X in sistem bo izbrisal eno vstopnico. V primeru, da želite izbrisati celotno naročilo kliknite na koš, ki je na vrhu naročila.

NAČIN DOSTAVE.

Izbirate lahko med naslednjimi načini dostave oziroma prevzema:

  • Voucher - potrdilo o nakupu, ki ga natisnete in z njim prevzamete vstopnice na blagajni organizatorja pred predstavo oziroma v času uradnih ur
  • Pošta - vstopnice prejmete po pošti najkasneje v treh delovnih dneh od naročila (vnesite ustrezne podatke za dostavo po pošti)
  • Po povzetju (samo Slovenija) - možnost plačila po povzetju ponujena v primerih, ko je čas med datumom dogodka in nakupa večji kot mesec dni; vstopnice prejmete po pošti najkasneje v treh delovnih dneh od naročila (vnesite ustrezne podatke za dostavo po pošti)
  • print@home - možnost tiskanja vstopnice na vašem tiskalniku
  • Prodaja na prodajnih mestih - skrajno spodaj na spletni strani pod rubriko Koristne povezave imate navedena vsa Prodajna mesta v naši prodajno distribucijski mreži, kjer imate možnost kupiti vstopnice z gotovino

Pri načinu dostave po pošti so STROŠKI POŠTNINE (priporočeno s povratnico!)
po Sloveniji: 3€ (osnova 2,46€; znesek DDV 22% 0,54€)
tujina
: 7€ (osnova 5,74€; znesek DDV 22% 1,26€)
možnost plačila po povzetju
(samo Slovenija): 4€ (osnova 3,28€; znesek DDV 22% 0,72€) + manipulativni stroški Pošte Slovenije

OPOMBA: V primerih, ko pošiljko dostavi Pošta Slovenije, vam bodo zaračunali manipulativne stroške plačila z njihovo položnico skladno z njihovim cenikom.

VNOS PROMOCIJSKE KODE.

V primeru, da imate promocijsko kodo za določeno prireditev jo vpišite v polje in pritisnite 'Vnesi'. V kolikor promocijska koda ni pravilna vam bo sistem pod vnosno polje izpisal Koda ne obstaja, v nasprotnem primeru vam izpiše vneseno kodo, popust pa je viden ob zaključku naročila po kliku na gumb 'K blagajni'.

NAČIN PLAČILA.

Preko spletne trgovine mojekarte.si vam je omogočen najširši izbor plačilnih sredstev:

  • Plačilo po povzetju - Možnost plačila po povzetju velja samo v Sloveniji. Izbira plačila po povzetju je omogočena samo v primeru, ko je dogodek oddaljen več kot 30 delovnih dni
  • NLB klik (možnost plačila preko računalnika, ki ima naložen certifikat za plačevanje z NLB klikom, ne velja za poslovni NLB klik. Sistem vas avtomatsko poveže na vašo plačilno stran, kjer potrdite znesek nakupa in počakate, da sistem sprocesira plačilo. Pri tem je potrebno počakati nekaj trenutkov! Po zaključenem plačevanju na strani banke vas sistem vrne na spletno stran mojekarte.si, kjer zaključite z nakupom.)
  • ABAnet (možnost plačila preko računalnika, ki ima naložen certifikat za plačevanje z ABAnetom. Sistem vas avtomatsko poveže na vašo plačilno stran, kjer potrdite znesek nakupa in počakate, da sistem sprocesira plačilo. Pri tem je potrebno počakati nekaj trenutkov! Po zaključenem plačevanju na strani banke vas sistem vrne na spletno stran mojekarte.si, kjer zaključite z nakupom.)
  • Moneta (Moneto lahko uporabljate uporabniki storitev Telekoma Slovenije, A1 ter komitenti Nove KBM, ki ste hkrati uporabniki enega izmed navedenih operaterjev - limit 50€ za mesečne nakupe)
  • Kreditne kartice (Eurocard/Mastercard, Visa, Visa-Electron, Activa (pametna kartica), Activa Maestro (pametna kartica), Activa Mastercard (pametna kartica) - pri pametnih karticah potrebujete čitalec za spletne nakupe, ki jih izdaja banka)

NOVOSTI!
Pri plačevanju s kreditnimi karticami preko spleta je bilo s 01.10.2010 uvedenih nekaj novosti. Poleg osnovnih podatkov na kartici (št.kartice, veljavnosti in CVC kode) morate tekom plačevanja vpisati datum rojstva imetnika kartice ter davčno številko.
Tik pred zaključkom potrjevanja nakupa, sistem od vas zahteva še varnostno kodo in osebno sporočilo. V primeru, da nakup opravljate prvič, bo sistem geslo od vas zahteval dvakrat (geslo si izmislite sami in ga nato uporabljate pri vseh nadaljnih spletnih nakupih), poleg tega pripišete še osebno sporočilo.

OPOZORILO: Sistem plačevanje s kreditnimi karticami ni stvar ponudnika vstopnic (spletne strani mojekarte.si), plačevanje se izvaja na bančni spletni strani! Vse pogoje plačevanja in varnostne protokole določa in vrši banka.

Postopek izbire končate s potrditvijo na gumb 'Naprej na 2.korak'.

IZPOLNITE OBRAZEC ZA DOSTAVO PO POŠTI.

V primeru dostave po pošti je potrebno navesti ustrezne podatke za dostavo vstopnic (ime, priimek, naslov, poštna številka, naziv pošte). Vnešene podatke potrdite s klikom na gumb 'Nadaljuj'.

OPOMBA: Podatki, ki jih vnesete preko spletne strani, za dostavo vstopnic, so namenjeni izključno za izpis na kuverti za pošiljanje po pošti!

PREVERITE VNESENE PODATKE.

Preverite pravilnost izbranih vstopnic, sedežev, plačilnega sredstva, ter naslova za dostavo. Tu so izpisani vsi podatki o nakupu; PRED POTRDILOM PLAČILA LE-TE PONOVNO PREVERITE, saj je nakup prek spleta dokončen.

Nadaljujete s klikom na gumb 'Potrdi in plačaj'.

POTRDITEV NAKUPA.

S klikom na gumb 'Potrdi in plačaj' se bodo podatki prek varne povezave prenesli do centra za avtorizacijo.

Plačevanje z Moneto oziroma SiNakupom
Pri izbiri MONETE oziroma SI.NAKUPA nakup nadaljujete z vnosom telefonske številke in pritisnete gumb 'Geslo'. Prejeli boste SMS sporočilo z geslom za potrditev nakupa. Geslo vpišete v za to namenjen prostor in pritisnete gumb 'Naprej' in sledite nadaljnim navodilom. V nekaj trenutkih sistem vrne rezultat nakupa. V primeru, da je bil mesečni limit 50€ presežen nakup ne bo uspešen, prav tako nakup ne bo uspešen, če ste uporabnik predplačniškega paketa.

Plačevanje s kreditnimi karticami
Pri plačilu s kreditnimi karticami je potrebno vnesti št. kartice, CVV2/CVC2 številko (najdete na hrbtni srani kartice na podpisnem traku) ter Veljavnost kartice (mesec, leto). Gumb 'Potrdi plačilo' zažene postopek plačevanja, ki ga ni mogoče prekiniti.

Imetniki kartic v skupini Activa potrebujete za nakupe preko spleta poseben elektronski čitalec, ki ga izdaja banka. Gre za varnostni ukrep, ki zmanjšuje zlorabo spletnih nakupov.

Če je bilo plačilo uspešno izvedeno se vam odpre potrdilo o nakupu, v primeru, da ste pri načinu dostave izbrali VOUCHER (24 mestna serijska številka s črtno kodo). To potrdilo si natisnete, oziroma prepišete 24 številko in z njim prevzamete vstopnice na blagajni organizatorja pred predstavo, oziroma v času uradnih ur.

V primeru izbire dostave po pošti se vam na ekranu pojavi odprta kuverta. Vsa naročila do 15 ure bodo oddana na pošto še istega dne. Zaprta kuverta pomeni, da so bile vstopnice oddane na pošto. Pošiljka prispe do naslovnika najkasneje v treh delovnih dneh.

OPOZORILO: V primeru, da pride do prekinitve v povezavi s spletno s stranjo uspešnost nakupa preverite v rubriki "Moji nakupi", ki se nahaja desno zgoraj ob prijavi v sistem.

KAKO PREVERIM, ALI JE NAKUP USPEŠNO OPRAVLJEN?

Vsi uspešno opravljeni nakupi so zabeleženi v rubriki 'Moji nakupi', ki je vidna ob prijavi v sistem desno zgoraj. Tu se lahko prepričate ali je nakup dejansko opravljen, v primeru, da pride do motnje pri nakupovanju.

Vstopnice si lahko iz vašega računa tudi ponovno natisnete. To storite tako, da pod kategorijo 'Zadnji nakupi' kliknete na številko vašega naročila. Odprla se vam bo nova stran z vsemi informacijami o nakupu. Za tisk voucherja oziroma vstopnic kliknite na črtno kodo oziroma tiskalnik.

Načeloma po zaključenem nakupu prejmete obvestilo o uspešnosti nakupa, na naslov elektronske pošte, s katerim ste prijavljeni v sistem, na ekranu pa se vam izpiše rezultat uspešnosti nakupa:

  • v primeru, da se za način dostave označili Voucher se vam bo izpisal na ekranu, le tega si natisnete in z njim prevzamete vstopnice na blagajni pred dogodkom, oziroma v času uradnih ur
  • vse pošiljke naročene do 12 ure pa so odposlane še isti dan priporočeno s povratnico, vendar poštna dostava po pogodbi lahko traja tri delovne dni, po zaključenem nakupu se vam bo na ekranu izrisala (odprta) kuverta, v rubriki 'Moji nakupi' so pošiljke oddane na pošto označene z zaprto kuverto
  • isto velja za izbran način dostave po povzetju

KAKO IZBRIŠEM POSAMEZNO VSTOPNICO IN KAKO CELOTNO NAROČILO?

Posamezno vstopnico iz naročila izbrišete tako, da na skrajno desni strani pritisnete X in sistem bo izbrisal eno vstopnico.

V primeru, da želite izbrisati celotno naročilo kliknite na koš, ki je na vrhu naročila.
Če želite izbrisati več naročil hkrati, na vrhu strani kliknite na 'Košarico' in sistem vam bo prikazal vstopnice za vse prireditve, ki ste jih želeli kupiti. Za izbris posamezne prireditve (vstopnice) kliknite na koš.

KOŠARICA.

'Košarica' se nahaja na vrhu strani in je namenjena pregledu tekočih (še ne zaključenih oziroma kupljenih vstopnic). V oklepaju poleg košarice je zapisano število vstopnic, ki jih želite kupiti.

V primeru, da želite izbrisati vsa naročila, ki jih imate v košarici, kliknite nanjo in sistem vam bo prikazal vstopnice za vse prireditve, ki ste jih želeli kupiti. Za izbris posamezne prireditve (vstopnice) kliknite na koš.

ALI LAHKO PREKO SPLETA KUPUJEM Z BANČNO KARTICO?

Vsa plačilna sredstva, ki jih lahko uporabljate na našem portalu, so navedena v rubriki Splošni pogoji uporabe. Nakup prek internetnih strani je mogoč s kreditnimi karticami, eMoneto (Mobitel) in SiNakupom (SiMobil), NLB Klikom in ABAnetom.

ALI JE VSTOPNICE MOGOČE NAROČITI VNAPREJ, PRED ZAČETKOM PRODAJE?

Ne. Sistemski vklop prodaje vstopnic organizator izvede na vseh prodajnih mestih, tudi na portalu, hkrati.

ALI LAHKO VSTOPNICE REZERVIRAM?

Sistem individualnih rezervacij trenutno ne omogoča. Možen je le nakup.

OB NAKUPU SE MI NI IZPISALO POTRDILO O NAKUPU.

Kljub uspešno opravljenem nakupu se lahko zgodi, da se neposredno po plačilu na vašem ekranu potrdilo o nakupu ne izpiše.
V tem primeru svetujemo, da nekoliko kasneje uspešnost nakupa preverite rubriki "Moji nakupi", kjer si lahko tudi natisnete potrdilo o nakupu/voucher.

V primeru, da po uspešno opravljenem nakupu na seznamu v "Moji nakupi" niste našli ustreznega potrdila/voucherja, ste najverjetneje nakup opravljali pod drugim uporabniškim imenom (z drugim email naslovom), kot prejšnjič. V tem primeru se odprejo novi "Moji nakupi", zato bodite pozorni, pod katero prijavo pregledujete stanje nakupov.

V primeru, da se ob nakupu izpiše obvestilo "Transakcija ni bila uspešna" itd. ter tudi v rubriki "Moji nakupi" ne najdete potrdila o nakupu/voucherja za izbrano prireditev, nakup po vsej verjetnosti ni bil opravljen. Vzroki za neuspešen nakup so različni, npr. zavrnjene trasakcije s strani matičnih bank, klik drugega obiskovalca na iste sedeže v trenutku vašega nakupa, motnje v dostopu do strežnkiov izbranih organizatorjev itd. Podrobnejše informacije dobite na naših kontaktih.

ALI JE POTRDILO O NAKUPU NUJNO POTREBNO NATISNITI NA TISKALNIK?

Ne, lahko izpišete samo številko potrdila o nakupu, ki jo predložite ob zamenjavi za vstopnico na blagajni organizatorja oz. na naših prodajnih mestih.

V primeru, ko organizator na lokaciji prireditve zagotovi kontrolo pristopa, se namesto voucherja izriše vstopnica (print@home ticket), s katero lahko vstopate neposredno na prireditveni prostor. Tudi vstopnica vsebuje številko potrdila o nakupu za primer, ko kupec nima možnosti tiskanja.

ALI SI Z NAKUPOM ZAGOTOVIM DOLOČEN SEDEŽ?

V primeru, da izbrana prireditev ponuja sedežni red, si ga s klikom na izbrani sedež ter plačilom zanesljivo zagotovite, saj ga sistem ob tem umakne iz prodaje. Na potrdilu o nakupu se izpišeta tudi vrsta in številka sedeža.

KAKO DOBIM VSTOPNICE, KI JIH KUPIM PREKO SPLETA?

Ob nakupu na naši spletni strani, lahko v okencu Način prevzema, izbirate med dostavo vstopnic po pošti (najkasneje tri dni pred predstavo) ali potrdilom o nakupu - voucher. V slednjem primeru se po kliku na plačilo na vašem ekranu izpiše voucher, ki ga natisnete ali prepišete njegovo številko. Ob zamenjavi za vstopnico ga predložite blagajniku. Voucher lahko zamenjate za vstopnico samo na blagajni organizatorja. Če je na lokaciji prireditve nameščena kontrola pristopa, se bo na vašem ekranu namesto voucherja izrisala vstopnica (print@home ticket). S takšno vstopnico lahko direktno vstopite na prireditveni prostor.

In če nimate tiskalnika, da bi natisnili vstopnico? Na vsaki vstopnici je tudi številka voucherja - prepišite jo in jo predložite na blagajni organizatorja.

ALI NA BLAGAJNAH ORGANIZATORJEV OBSTAJA POSEBNO OKENCE ZA ZAMENJAVO VOUCHERJEV?

Za zagotovitev posebnega okenca za zamenjavo voucherjev na blagajni se odloči organizator sam.

POSKUŠAM OPRAVITI NAKUP, VENDAR MI SPLETNO STRAN ODPIRA ŽE 5 MINUT...

Najpogostejši vzrok je v kakovosti oziroma hitrosti internetne povezave, ki jo uporabljate. 'Počasnost' spletne strani pa je lahko tudi posledica trenutnega velikega obiska, torej preobremenjenosti spletne strani. To se dogaja predvsem v času začetka prodaje vstopnic za aktualne, največkrat športne prireditve. Takih 'obsednih' stanj smo pri nas sicer manj vajeni pri spletnih nakupih, lahko pa potegnemo primerjavo z 'izpadi' bančnih POSov in mobilnih povezav v času novega leta. Tudi tukaj je rešitev enaka: kanček dobre volje in predvsem veliko mirnih živcev.

ALI LAHKO KUPIM VSTOPNICE NA DAN PRIREDITVE?

Načeloma lahko vstopnice kupite na dan prireditve na vseh naših prodajnih mestih in na blagajni prireditve, v kolikor niso že prej razprodane. Čas do kdaj se bodo vstopnice prodajale na portalu mojekarte.si določa organizator.

PO TREH POSKUSIH MI ŠE VEDNO NE USPE NAROČITI IN PLAČATI VSTOPNIC..

Nakup vstopnic večino časa poteka nemoteno. Vendar vas naprošamo, da v primeru težav kontaktirate podporo spletne strani za hitro diagnostiko napake. Posredujete čim natančnejše podatke o nakupu:
• datum/uro nakupa
• naziv predstave
• število vstopnic
• email naslov, ki ste ga uporabili ob nakupu
• uporabljeno plačilno sredstvo
• v katerem koraku nakupa je prišlo do težave
• kakšno obvestilo se je ob tem izpisalo

Kontakti podpore
E-poštni naslov: podpora(at)mojekarte.si
Telefonska številka: 041 662 002

Obratovalni čas vsak delovniki med 9 in 15 uro!

PREK SPLETA SEM KUPIL/A VSTOPNICE ZA NAPAČNO PREDSTAVO, NAPAČEN DATUM PREDSTAVE, NAPAČNO KOLIČINO VSTOPNIC, ITD. PROSIM ZA STORNACIJO OZIROMA VRAČILO DENARJA.

Nakup prek spleta je dokončen. V izogib pomotam je potek nakupa na našem portalu urejen tako, da kupec pregleda vse postavke nakupa pred klikom na 'Plačilo'.

Zadnje okence pred plačilom je namenjeno ravno možnosti spreminjanja odločitev kupca tako glede nakupa samega, kot tudi glede izbora sedežev, plačilnega sredstva, načina prevzema vstopnic itd. Po plačilu spremembe niso več mogoče, saj gre pri spletnem nakupu za izvedbo bančne transakcije neposredno ob kliku na 'Plačilo'. O tem, da je nakup dokončen, ter več o ostalih podrobnostih nakupa lahko preberete na našem portalu v kategoriji Splošni pogoji uporabe.

ZAKAJ IZBRANE PRIREDITVE NISEM NAŠEL V ISKALNIKU PO USTREZNI KATEGORIJI?

Označevanje prireditev in predstav s kategorijami sodi v sistemsko pripravo prireditev, ki jo izvajajo posamezni organizatorji sami. Še vedno se občasno zgodi, da je kakšna predstava pomotoma izpuščena oziroma ni vpisana v posamezno kategorijo. V takšnem primeru lahko uporabite splošni iskalnik, v katerega vpišete naslov prireditve.

PREKO SPLETA SEM KUPIL VSTOPNICE ZA PODJETJE - PROSIM ZA ORIGINALNI RAČUN.

Programski atelje A&Z kot posrednik ne more izdajati originalnih računov za kupljene vstopnice, lahko pa si v postopku nakupa označite račun na pravno osebo in le ta se vam bo kreiral ob uspešno zaključenem nakupu.

KUPIL SEM VSTOPNICO ZA JUTRIŠNJO PRIREDITEV - ALI JO BOM PRAVOČASNO PREJEL PO POŠTI?

Dostava vstopnic po pošti je dodatna možnost, ki jo kupec sam izbere, označi ob nakupu in zanjo tudi plača stroške obdelave naročila in dostave vstopnic.

V nobenem primeru ni mogoče naročiti dostave po pošti za prireditev z datumom v naslednjem dnevu. Rok dostave je pri Pošti Slovenije tri delovne dni, zato to storitev tik pred iztekom tega roka za vsako posamezno predstavo izklopimo. Na spletni strani je to razvidno v okencu Način prevzema, kjer se izpiše samo možnost Voucher.

PO PLAČILU SEM UGOTOVIL/A, DA ZARAČUNAVATE STROŠKE STORITVE.

Potek nakupa je urejen tako, da kupec preveri vse postavke svojega nakupa (vključno s stroškom posredovanja) še pred klikom na 'Plačilo'. V tem koraku ima tudi možnost izbrati drugo prireditev, sedeže, plačilno sredstvo itd., ali pa odstopiti od nakupa. Te in vse ostale podrobnosti nakupa so navedene v poglavjih Pomoč in Splošni pogoji uporabe.

Prodajno storitev zaračunavamo na podlagi opravljene storitve prodaje vstopnic enako, kot je to običaj v vseh svetovnih agencijah za prodajo vstopnic. Plačilo prodajne storitve je na tak način brez težav tudi sprejeto, tako s strani naših novih kot rednih obiskovalcev. Prednosti internetnega nakupa pred klasičnim (dostopnost do vstopnic v trenutku začetka prodaje, udobje nakupa, zagotovljen sedež po lastni izbiri, nižje cene vstopnic v predprodaji, prihranjen čas itd.) so očitno dobro prepoznane, nenazadnje pa je pomembno tudi dejstvo, da se vsak kupec sam odloči o načinu nakupa.