
Izgnanstvo (2020), Kosovo, Nemčija, Belgija / EXIL (2020)
- 6,00 EUR Cena
- Pri nakupu se zaračuna strošek obdelave naročila v vrednosti 1 EUR z DDV na vstopnico.
- Odgovorni organizator in prodajalec
KRC - Hrastnik- LOG 3, 1430 Hrastnik
KAMERAT, prvi in edini festival delavskega filma v Sloveniji in eden redkih tovrstnih na svetu. Prijatelje kulture, filma in dostojnega dela je navdihnila stavka delavcev vseh panog v Hrastniku, ki so leta 1934 zahtevali in si izborili boljše pogoje dela. Festival se bo zgodil ob njeni obletnici, saj takrat lokalna skupnost praznuje solidarnost, tovarištvo in pomen organiziranja za skupne cilje.
Umeščenost v lokalno okolje zgodovinskih mejnikov delavskih gibanj s tradicionalno rudarsko in steklarsko delavsko kulturo mu daje priložnost projekcije filmov izpeljati na svojevrstnih lokacijah – v rudniški jami, kompresorski postaji in v rudniški delavnici.
Namen festivala je skozi film kot orodje družbene kritike raziskovati položaj delavstva na presekih med zgodovino in prihodnostjo, vprašanje spreminjajočega koncepta dela in delavskih pravic v raznolikih družbeno-ekonomsko-tehnoloških kontekstih.
Tematiko nadgrajuje s spremljevalnim programom, okroglimi mizami, pogovori z domačimi in tujimi ustvarjalci, z delavnicami in izobraževanji. Povezuje se s sindikati, gibanji, aktivisti, umetniki in delavci v kulturi. Zasleduje dolgoročni cilj prepoznavnosti na nacionalni ravni in širše ter cilj, da v Hrastnik privabi čim večje število obiskovalcev, ki se bodo z veseljem vračali.
Festival nastaja v organizaciji Javnega zavoda za kulturo, šport, mladino in turizem Hrastnik – KRC Hrastnik in v sodelovanju z Občino Hrastnik, Gibanjem za dostojno delo in socialno družbo in mnogimi podporniki.
---
IZGNANSTVO (2020), Kosovo, Nemčija, Belgija / EXIL (2020)
Po težkem dnevu v službi Xhaferja pri vratih njegovega doma pričaka mrtva podgana. Kdo jo je obesil tja in zakaj? Ti vprašanji ga vse bolj razjedata in za vedno spremenita njegove odnose doma in v službi. Ker je Xhafer v Nemčiji živeči Kosovar, je prepričan, da je žrtev ksenofobije. Ko mu njegova nemška žena namigne, da incident morda ni posledica diskriminacije njegovih sodelavcev, ampak dejstva, da ga preprosto ne marajo kot človeka, je užaljen, a hkrati ne more z gotovostjo trditi, da žena nima prav. Po šokantnem dogodku je Xhafer prisiljen premisliti svojo identiteto in se soočiti z vprašanjem, kakšen človek je v resnici.