Veličastnih 7 2020 2021
- do pon., 1. mar. 2021
- 155,00 EUR 1. kategorija, dva sedeža
- 155,00 EUR V vrsti z dvema sedežema je mogoče kupiti samo dva sedeža skupaj
- 155,00 EUR 1. kategorija, en sedež
- 135,00 EUR 2. kategorija, dva sedeža
- 135,00 EUR V vrsti z dvema sedežema je mogoče kupiti samo dva sedeža skupaj
- 135,00 EUR 2. kategorija, en sedež
- 115,00 EUR 3. kategorija, dva sedeža
- 115,00 EUR V vrsti z dvema sedežema je mogoče kupiti samo dva sedeža skupaj
- 115,00 EUR 3. kategorija, en sedež
- 95,00 EUR 4. kategorija, dva sedeža
- 95,00 EUR V vrsti z dvema sedežema je mogoče kupiti samo dva sedeža skupaj
- 95,00 EUR 4. kategorija, en sedež
- 80,00 EUR Cena s popustom za mlajše od 25, upokojene in starejše od 65 let
- Pri nakupu se zaračuna strošek obdelave naročila v vrednosti 1 EUR z DDV na vstopnico.
- Odgovorni organizator in prodajalec
Cankarjev dom- Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana
- +386 (0)1 2417 300
- [email protected]
- www.cd-cc.si
Vključuje:
- 6. okt. Carolyn Carlson Company: Otoki (Islands)
- 8. nov. Faso Danse Théâtre: Kalakuta republika (Kalakuta Republik)
- 28. dec. Sergej Prokofjev: Pepelka (Cendrillon)
- 14. jan. Spartak
- 23. feb. Jan Lauwers: Vse dobro (All the Good)
- 18. apr. Akram Khan: Prelisičenje hudiča (Outwitting the Devil)
- 6. jun. Federic Gravel: Nekaj upanja za barabe Some Hope for the Bastards
Živi, razgibani, razposajeni, igrivi
Dragi obiskovalci programa sodobnih uprizoritvenih umetnosti, abonma Veličastnih 7 kljub vsem nevšečnostim, ki ga pretresajo, ostaja takšen, kot je bil: živ, razgiban, razposajen, igriv. Tudi zato je hrbtenica programa letošnjega mednarodnega plesno-gledališkega dogajanja Cankarjevega doma.
To pomeni, da ne glede na močno predrugačene razmere mednarodni plesni in gledališki projekti ne bodo umanjkali.
Niti ne smejo, Cankarjev dom je namreč skorajda edini ponudnik tovrstnega mednarodnega programa in ostati brez njega bi pomenilo zelo razrahljati stik z dogajanjem izza naših državnih meja.
Tega, da postanemo samozadostni, pa si ne smemo dovoliti. Dogajanje zunaj nam namreč sporoča, kaj se dogaja pri nas. Nam razkriva, kako svet razumejo drugi, predvsem pa, kako ga razumemo sami.
Ne zaradi improvizacije, program ni dokončen zaradi skrbnega načrtovanja. Spremenljivk za kaj takšnega je preprosto preveč. A vseeno nekaj dejstev drži: oktobrsko odprtje je zagotovljeno za projekt znamenite plesalke in koreografinje Carolyn Carlson. Otoki je kvartet solov in duetov plesalcev njene skupine, ki delo Carlsonove prikaže v tistem segmentu, v katerem je najmočnejša – v vodenju in delu s plesalci. Uvodni, glasbeni del pripada novi francoski zvezdi saksofona, Guillaumu Perretu, v živo navzočemu tudi v uvodnem plesnem solu.
Dolg prejšnje sezone poravnavamo z novembrskim (v tretje gre rado!) projektom skupine iz Burkina Fasa, Faso Danse Théâtre. Legendarna glasba prav takšnega Fele Kutija, spojena z ritmično nabito plesno koreografijo Sergea Aiméja Coulibalyja in »plesno hordo« šestih odličnih plesalcev, je zagotovilo, da je Kalakuta republika prava energijska bomba. Ki pa tako kot druga Coulibalyjeva dela ne ponuja odgovorov, temveč odločno postavlja vprašanja.
December mora biti prazničen, družinski, nežen in krhek, zato: francoski koreograf Jean-Christophe Maillot je poskrbel za enkratno in neponovljivo koreografijo Pepelke. Ki jo v izvedbi vrhunskega ansambla Baleta SNG Maribor gostimo na zadnje štiri večere letošnjega leta.
Še pogled v sam začetek novega leta: januarja na velikem odru Gallusove dvorane gostimo plesni del ansambla SNG opera in balet Ljubljana, s katerim pripravljamo koprodukcijo Spartak.
Sreče ni nikoli preveč. In če je bo dovolj, se lahko v drugi polovici sezone nadejamo dogovorjenega gostovanja Needcompany. Neizprosnost v gledališkem raziskovanju, kombinacija plesa, gledališča in performansa ter glasba so zaščitni znak skupine pa tudi gostujočega projekta Vse dobro (All the Good).
Akrama Khana ljubljansko občinstvo že pozna. Aprila ga v Ljubljani ponovno gostimo, tokrat s projektom pomenljivega naslova – Prelisičenje hudiča (Outwitting the Devil).
Kanada je neizčrpen vir vrhunskih ustvarjalcev. K nam zaide redkokdo. Za skromno potrditev tega pravila bo poskrbela izjema – skupina Daniel Léveillé Danse s projektom Nekaj upanja za barabe (Some hope for the bastards) koreografa Frédérica Gravela. Pričakujte bend v živo in skupino brezkompromisnih plesalcev, ki vsekakor poskušajo ujeti, kar jih najbolj zanima – glasbeno-plesni užitek in prav takšno odrešitev hkrati.
Andrej Jaklič, vodja gledališkega in sodobnoplesnega programa